حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

كدبانوي من

1392/11/23 14:34
نویسنده : ماماني
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

ASDtags_Columbines_hello2.jpg

سلام خانومي من

يه زماني دوست داشتم زود بزرگ بشي اما حالا مي خوام زمان ديرتربگذره تا من بزرگ شدنت را كاملا باهمه وجودم بچشم

توهم كه خيلي احساس بزرگي مي كني بيشترازهرچيزي دوست داري تو كاراي خونه كمك كني

وقتي لباسا ي شسته شده را ازماشين لباسشوئي درميارم مي دوي مياي پهنشون مي كني وبعدازخشك شدن خيلي قشنگ لباسا را تا مي كني وتوكمد مي چيني

گاهي يه پارچه نمدار ازم مي گيري وميزهاوتلويزيون و... را گردگيري مي كني

جديدترين كاري كه يادگرفتي وبراي انجامش اصرارداري ظرف شستنه چهارپايه كوچولوت كه همه جاباهات هست را زيرپات مي ذاري وكمك من ظرف مي شوري البته منم دوست دارم توكارها را يادبگيري وباهات صبرميكنم تاانجامشون بدي گاهي من ظرف ميشورم تو اب ميكشي

كلا دوست داري كارهاي بزرگونه انجام بدي ولي نمي دونم چرا دوست نداري كارهاي خودت را انجام بدي مثلا  اسباب بازيهاي خودت خصوصا مدادرنگيهات همه جاي خونه پخشه وهميشه من درحال جمع كردن وپيداكردنشون هستم روزي چددفعه لباس عوض ميكني وهمه جا پرازلباسه تواتاقت كه نميشه پاگذاشت ازاتاقت عكس گرفتم كه حالا براي حفظ ابرو اينجا نمي ذارم باشه براي وقتي بزرگ شدي ببينيخنده

 

باهمه اين اوصاف وقتي برام شيرين زبوني مي كني واز زير كارهاي خودت درمي ري دلم برات ضعف ميره

فقط تودلم هزاران بارخداراشكرمي كنم كه بهم يه دخترخوب ونازنين داده خداجونم شكرت بخاطرهمه چيز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)