حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

هنرنمايي هاي حسني خانم

1390/4/31 17:20
نویسنده : ماماني
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Hello And Hi

همه زندگی من سلام

چندشب پیش همه خونه بابایی دعوت بودیم توهم کیف آرایش خاله را برداشتی ورفتی پیش محمدآقا نشستی من هم مشغول حرف زدن بامامانی شدم ودیگه حواسم به تونبودتا اینکه دیدم خاله سراسیمه اومد پیش ما وباعجله دنبال موبایل میگرده شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےگفتم چطور شده که گفت بیا دختر آرایشگرت را ببین شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےداره محمدآقا را آرایش میکنه میخوام ازش فیلم بگیرم من ومامان هم کنجکاوشدیم ببینیم داری چه کارمیکنی که اومدیم ودیدیم باچه ژست جدی وحق به جانب صورت محمدآقاراگرفتی ودر رژلب رابه لپش میزنی وبعدبافرچه پخشش میکنی بعدانگشتت را ماهرانه روی صورتش میکشی که پخش بشه بعدصورت اون مدل مهربون را اینور واونورمیکنی که مقایسه کنی ودوباره ازاول

همه ازخنده پس افتادیم خداراشکرازدر رژلب استفاده کردی وگرنه معلوم نبود صورت عمو به چه شکلی درمی اومدجالب اینجا بود که توحتی نگاهمون هم نکردی که داریم به چی می خندیم اصلا به روی خودت نیاوردی وهمچنان جدی به کارخودت مشغول بودی محمدآقاهم خیلی آروم نشسته بود ومطابق نظرجنابعالی رفتارمیکردحتی موقع شام هم عمورا ول نمی کردی وصداش میزدی ومی گفتی" عمو پاشوپاشو "وقتی بهت می گفتم عمو شام میخورن حالا وقتش نیست باتعارف ونازمیگفتی" عمو بید"یعنی عموبیاییدعمومحمدآقای مهربون هم بلندمیشد وبه حرفت گوش میدادبالاخره باهزاردوزوکلک حواست راپرت کردم تا دست ازسرمحمدآقا برداری وبذاری شام بخوره 

جدیدا برای تاییدحرفی ازحرکات سر استفاده میکنی به قول عمو حاضرنیستی زبون سبکت را بلندکنی ولی سرسنگینت را بالا وپایین میکنی چشمکوقتي بهت گفتم مامان دیشب چه کارمیکردی توهم باحرکاتت وحرف زدن خوشگلت آرایشگری دیشب را توضیح دادی نهایتا پرسیدم عمورا آرایش میکردی توهم درحالیکه چشمات را روی هم گذاشتی سرت را به علامت تاییدبالا وپایین بردی

Orkut Scraps - Carebears

عوض كردن خودت كم بودكه حالا ديگه عروسك خرسيت را هم عوض ميكني چندروزپيش ديدم داري خرسي را عوض ميكني با همه جزئيات خيلي جالب يودكه دقيقا همون جوري كه من تورا عوض ميكنم روي خرسي كپي ميكردي بعدهم بالش گذاشتی روی پاهات وخوابش کردی

هرکاری انجام میدم دقیقا همون کارراباخرسی انجام میدی دوست داری مثل بزرگترها رفتارکنی وخیلی ازاسباب بازیهای سن خودت استفاده نمی کنی

 

Orkut Scraps - Carebears

غيرازسي دي ني ني ها برنامه ململ هم خيلي دوست داري و زماني كه آهنگ شروع برنامه راميشنوي  ازهرجاي خونه باسرعت ميدوي طرف تلويزيون وباآهنگش ميرقصي اون موقع من هم ازفرصت استفاده ميكنم تاازت عكس بگيرم اينجا هم فكركنم ازشدت علاقه ات به ململ موهات اينجورسيخ سيخ شده دخمل موفرفري من ماچ

 

Orkut Scraps - Carebears

ديروز تريپ زمستونه برداشتي درحاليكه بلوزشرت ركابي تنت بوديه جوراب كلفت پاكردي وكلاه وشال گردنت را هم سركردي ولي چون درست كلاهت را نميذاشتي سرت همين كه مي اومدي شالگردن را دورگردنت بندازي كلاهت مي افتاد دوباره كلاهت را بازحمت سرت ميكردي بعدشال گردنت مي افتادقیافه ات فوق العاده فوتوژتیک شده بودولیتاميخواستم ازت عكس بگيرم فوري پشتت را به دوربين مي كردي

تااينكه ديگه خودت راضي شدي وازم خواستي كلاهت را سرت بذارم بعدازآماده شدنت يكی ازروسریهاي من را آوردي وگفتي" مامان س(se) "سركنم ديگه گيرافتادم وتانيم ساعتي عروسك تو شدم چون روسری را سرميكردم توهم موهاي منو درست ميكردي وبه زعم خودت گره ميزدي ميدي خوب نشده مي گفتي نه وروسري را ميكشيدي ومن دوباره بايدسرم ميكردم هرچي مي گفتم مامان من كاردارم حريفت نمي شدم ولی رفتارت خیلی خنده داشت

Orkut Scraps - Carebears

به شدت عاشق آب بازي هستي وتاكتري ميبيني يادآب بازي مي افتي منم براي اينكه جايي راخيس نكني يه تشت بزرگ ميذارم وسط آشپزخونه وكتري راتوي تشت ميذارم توهم يه مدتي مشغول ميشي ومن فرصت ميكنم به كارهاي خونه برسم ديشب هم همين كارراكردم ولي يه وقت اومدم ديدم يك طرف تشت را بلندكردي وآب ها ريختي روي فرش براي اينكه به روت نيارم وبفهمي كه كاربدي كردي درحاليكه پشت دستم ميزدم ونوچ نوچ ميكردم پرسيدم كي اينجا آب ريخته وفرش را خيس كرده حسني مامان توديدي كاركي بود؟ توهم بلافاصله كارمن را تقليدكردي وپشت دستت زدي و باچسبوندن زبونت پشت دوتا دندون جلوت كه تازه دراومده به سختي گفتي نوچ نوچ نوچ كي بو وبعدهم درحاليكه چشمهات راروي هم ميذاشتي وبرمي داشتي باحالت حق به جانبي شروع كردي به بلبل زبوني كردن ودقيقا باتقليد لحن حرف زدن وحركات من دنبال مقصرمی گشتي Whoop De Dooانگارنه انگاركه خودت آب ها راريخته بودي من كه ديگه خيلي خنده ام گرفته بودم ونمی خواستم اون قیافه جدیم به هم بخوره پشتم را بهت كردم وغش رفتم ازخنده

Orkut Scraps - Carebears

  چندروزپيش ديدم يه مدته نيستي وصدايي ازت نمياد دنبالت گشتم وديدم كفشهاي توجاكفشي را بيرون آوردي ودونه دونه پاميكني وباهاشون راه ميري ببيني چطوريه بيشترازهمه كفشهاي خوشگل وپاشنه بلند دوست داري وهمچنين كفشهاي بابايي باانكه به سختي راه ميري ولي خيلي دوست داري پاتوكفش بزرگترابكني چشمکگاهی هم چندتاکفش رابغل میکردی وبایکی راه میرفتی حسابی خوشت اومده بودتعجب

Orkut Scraps - Carebears

وقتی خاله ومامانی وبابایی برای خریدجهیزیه خاله تهران رفته بودن این لباس را برات صوغاتی آوردن که روزعیدنیمه شعبان پوشیدی خاله می گفت هرموقع مامیریم خریدکنیم اشانتیون خریدمون یه چیزی برای حسنی است امروز هم برات یه دمپایی خوشگل وکوچولوی صورتی خریدن توهم که خیلی ازش خوشت اومده بود دمپایی را بغل میکردی وباخودت همه جا میبردی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نمایندگی بیمه سامان
30 تیر 90 14:34
سلام.هزارماشاا....مرسی. بمن هم سر بزنید خیلی خیلی خوشحال میشم.


خیلی ممنون
فرانک
30 تیر 90 18:40
عزیزم این حسنا جون رو بیار ما ببینمیش


سلام خاله فرانک جونم
مامان وانیا
30 تیر 90 19:54
آفرین به این دختر هنرمند ،مرسی از عمو که میذاره استعداد وروجک پرورش پیدا کنه ،

خیلی بامزه بود لینکتون کردم که بازم بهتون سر بزنم


خوش اومدید منم باافتخارلینکتون میکنم
سيدمهدي
31 تیر 90 3:14
به به چشمم روشن . ميگم چرا اين محمد آقا خوشگل شده . نگو آريشگر ماهر بوده . م ميگم آدرس اين آريشگر رو نداريد به منم بديد اي حسني ناقلاء عمو رو آخه آرايش ميكنند. بنده خدا عمو چقدر مظلوم نشسته


سلام آرایشگرمون هنوز تابلونداره
زهره مامان هلیا
31 تیر 90 4:31
خاله چه کارا که نمی کنی شیطون بلا شدی این دفعه عمو رو آرایش کردی دفعه بعد خودتو آرایش کن

سلام خاله زهره عزیز
سيدمهدي
31 تیر 90 5:45
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥ آپـــــــــمممم مخاطب قـشنــــــگـم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥


خیلی ممنون
مادر سامان
31 تیر 90 14:17
سلام
دوست خوبم از راهنمایی های که همیشه به من میکنی خیلی ممنونم
واقعا مفید و کامل هستند . معلوما مامان با معلومات و خوش سلیقه ای هستید . خوش به حال حسنی جون .
حسنی جون هم خیلی هنرمنده .خاله قربونش بره


خواهش میکنم عزیزم انشالله سامان خان زودخوب میشه
مامان حسین
1 مرداد 90 0:30
قربون هنر نمایی خوشگلت برم خاله.کلی خندیدم از کارای بامزت.


قربونت عزيزم
فرانک
1 مرداد 90 10:54
دوست جونم خیلی خوشحالم
بعدا بهت می گم بزار حتمی بشه یه قرار بزار همدیگه رو ببینیم البته اگر وقت می کنی

فرانك جون خداراشكرمنم خيلي دلم براتووناييريكاتنگ شده

فایقه
1 مرداد 90 13:16
سلام خوبی؟
آفرین خیلی قشنگ نوشتی حسابی کیف کردم انتخاب عکساتم خیلی قشنگه

خواهش میشه خاله خانم

سيدمهدي
2 مرداد 90 6:31
__$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم
مامان آريا
2 مرداد 90 11:43
آفرين به اين هنرمند كوچولو
مي گم حالا عمو چه شكلي شده بود يه عكسي ازش مي ذاشتين
اگه كارش اينقدر خوبه ماماني يه سالن براش بزن ديه
قربون دخملم برم كه خرسيشو داره پوشك مي كنه


قربونت عزيزم گفتم كه عمورا بادررژرلب ارايش ميكرد
مامان ماهان عشق ماشین
3 مرداد 90 11:19
سلام خاله جون.یه نوبت به من میدی.میدونم سرت شلوغه و عموها تو صف هستن.ولی حالا شما یه کاریش کن.


خاله جونم اول شمابفرماییدمامانم پارتیتون شده
مامان ماهان
4 مرداد 90 15:05
عزیزم یه وقتم به من بده
حسنی جونم خیلی ناز شدی بووووووووووس
دوست خوبم ممنونم که دلداریم دادی

خواهش ميكنم عزيزم الهي غم آخرتون باشه
هروقت دوست داشتين تشريف بيارين حسني خارج ازنوبت ارايشتون كنه
مامان آتین
5 مرداد 90 13:34
قربووووووووووونه این آرایشگر کوچولوی بلا


خيلي ممنونم خاله جونم
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 4:21
وااااااای چه هنرمندی ما خبر نداشتیم
بوسسسس


لطف دارين خاله جونم هنرمندي ازخودتونه
سيدمهدي
7 مرداد 90 3:56
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا

خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي


حتما مزاحم ميشم لطف كردين خبردادين
یک دوست
7 مرداد 90 15:53
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
فاران
4 شهریور 90 17:12
چه بچه ی نازی دارید


ممنون ازلطفتون