حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

مامان نگران

1390/3/8 0:58
نویسنده : ماماني
535 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان سلام

توحدوددوروزتب داشتی تااینکه جناب دندان چهارم یابعبارتی دندان دوم بالا سروکله شون پیداشداما چه به دل تو ومن ومامانی وبابایی وحاج خانم وخاله رسیدخداداند ولی خوب خداراشکرلبخند

                                                 

توحال وهوای مریضی توبودم که خودمم سردردمیشدم ومسکن میخوردم تاآروم بشه آنقدرنگران وضعیت جسمانی توبودم که حواسم به خودم نبود  این شدکه پنج شنبه نیمه های شب ازخوب بیدارشدم درحالیکه تب ولرزداشتم    Smileyباباداروی جوشوندنی درست کرد وبه چه حالی من تاصبح صبرکردم صبح دوباره جل وپلاسمون را جمع کردیم وکوچ کردیم خونه مامانی تا اونها ازتومراقبت کنند ومنم بتونم استراحت کنم ولی وضعیت بهترنشدبالاخره ظهربا بابارفتم اورژانس وبه سلامتی دوتاآمپول همزمان نوش جان کردم http://s1.picofile.com/file/6396696176/doctor4.gifتبم پایین اومد ولی ضعف شدیدی پیداکردم واصلا حس توی دست وپاهام نبودناراحت

                                                  

حدودساعت یازده شب که من خواب بودم وبابائی ومامانی نمیخواستن بیدارم کنن ازطرفی توهم به هیچ طریقی خواب نمی رفتی تصمیم گرفتن تورا ببرن خیابونگردی تااگه بشه یک شب بدون شیرخوردن توراخواب کنن ولی دخمل گل من کلاه سرش نمیره وتاشیرنخوره نمی گیره بخوابه حدودیکساعت باماشین تورا گردونده بودن ولی توبازم میگفتی مامان ایش ایش

چنددقیقه بعدازبیدارشدنم رسیدین خونه وتوهم پریدی بغلم ودیگه ایش ایش  

بابائی که طفلی خسته بودن گفتن الان همین که بخوابه شیربخوره خوابه ولی ای دل غافل که توهشیارترشدی وورجه وورجه روی تخت ودیدزدن پارک ازاتاق و....شِکـْـلـَکْ هآے
 خآنومے

دیگه نفهمیدم کی خوابت برد چون خودم حالم خوب نبود وزودترازتوخوب رفتم

                                                  

خانومم خداراشکرامروز منم بهترشدم وتوهم خوب هستی ولی من خیلی نگرانم چون دوشنبه نهم خردادنوبت واکسن هجده ماهگیته امروزبه درمانگاه زنگ زدم وگفتم هفته قبل دوروزتب داشتی این دوشنبه واکسنت بزنم یاهفته بعداونا هم گفتن اگه الان تب نداری مشکلی نداره که همین هفته بزنی ازدکترشرکتمون هم پرسیدم ازدوستاو همکارام ودوستای اینترنتیم هم سوال کردم که چکارکنم تاتوکمتراذیت بشی ودردنکشی

آخه شنیدم که این واکسن آخری یه جورایی ازبقیه واکسنها سخت تره چون توراه میری وپات دردمیاد ازطرفی هنوزیه هفته نگذشته دوباره تب می کنی حدودیه ماهه که نگران این واکسنم نمی دونم چرا اینقدر سختمه کاش میشدصدبرابراین واکسن به من آمپول میزدن ولی تواوف نمیشدی دخترگلم

نمی تونم دردکشیدنت راببینم قرارشده بامامانی بریم واکسنت رابزنیم طفلی مامانی تورامیگیرن ومن هم بیرون اتاق دلم تیرمیکشه ونمی خوام کسی اشکام راببینه ولی مامان جون این واکسن برای اینه که بعدا دردهای بدتررانکشی الهی هرگزمریض نشی ودردنکشی وهمیشه صحیح وسالم باشی

                                                         

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
8 خرداد 90 1:32
سلام عزیز دلم
الهی بمیرم الان بهترین ؟
ای جانم خدا کنه روزی که واکسن می زنه دردش نیاد
خیلی دوستتون دارم ندیده
بوسسسسسسسس

خداراشكربهتريم ما هم شما وگيسوجون را خيلي دوست داريم دعامون كن گلم



دوست قدیمی
8 خرداد 90 11:12
حسنی قشنگ خاله سلام مامان خوبت امروز منو دعوت کرد اومدم وبلاگت اول بگم ماشالله لا حول ولا قوه الی بالله العلی العظیم . وبعد خدا رو شکر که خوبین و مریضی کم کم دست تز سرتون برداشت .
خاله جونم قربونت برم قدر مامان خوبت رو بدون خدا خوب مامانی بهت داده و تو به کسایی داده که خیلی دوست دارن . سالم و صالح بزرگ شو تا بتونی قدر دان همه زحمتاشون باشی دوست دارم عزیز دلم


خواهرگلم خيلي خوش اومدي وخوشحالم كردي
فرانک
8 خرداد 90 12:33
عزیزم تو هم مریض شدی. زود خوب شو تا مامانی از نگرانی دربیاد
مامان آتین
9 خرداد 90 17:03
سلام عزیزممممم قربونت برم لطف داری با کمال میل لینکت کردم گلم حسنی خوشگله رو ببوس
مامان فرشته
10 خرداد 90 4:01
بوس بوس