حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

دنياي زيباي دخترم

1391/4/26 14:33
نویسنده : ماماني
643 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

عزيزترينم سلام

قديميا هميشه ميگفتن بچگي هم عالمي داره با اينكه همه اين جمله را قبول دارن ولي گاهي ادم به عينه مي بينه ووقتي به دنياي شما كوچولوها واردميشه سرشاراز شادي ولذت وزندگي ميشه جمله جمله حرفات قشنگ هستن ولي من فرصت ويادوهوش نوشتن همه اونا را ندارم پس اون گل درشتاش را مي نويسم تا همين هم ازذهنم فرارنكنه

شکلکهای جالب آروین

يه مدت همينكه ازصبح پاميشدي يه روسري سفيد كوچولوكه براي زمان نوزاديت بوده را روسرت مي نداختي بدون اينكه پايينش را گره بزني ويا اجازه بدي كسي اينكاررا برات انجام بده، كل روزسرت بود بالاخره معلوم شد كه اين روسري موهاي بلند جنابعالي هستن وتو هم توعالم خودت غرق بودي وقتي با اين موهاي بلند سپيدمي رقصيدي ازاون لحظه هاي شاهكاربود توموهات دست مي كشيدي واونارا بالا مي زدي ويا با حركت ناگهاني سرت موهات  را بالا مي زدي واي كه چقدر مي خنديديم يه مدت هم اين روسري گم شده بود ويه حوله كوچولوي صورتي همش روسرت بود وموهاي مش كرده صورتي رنگت هم بسيارزيبا بود من با اين قضيه موهات مشكلي نداشتم چون دقيقا روياهاي بچگي خودم وخاله جلوچشمام  مي اومد وكاملا دركت مي كردم بناربراين منم تودنياي زيباي تو غرق مي شدم وباهات همراهي مي كردم ولي براي بيرون رفتن با اين شرايط كمي مشكل داشتيم معمولا بين تو وبابامهدي بحث بودالبته طبيعيه كه اقايون كمتربتونن روياهاي دخترونه را درك كنن به هرحال با وساطت من كه موهات را تو كيفم مي ذاشتم وهمه جاهمراهمون بودتا خيالت راحت باشه ، كوتاه مي اومدي مثل هميشه اين قضيه هم يه دوراني بود وتموم شد وحالاهمون موهاي كوتاه خودت را دوست داري هرچندگاهي با شنيدن صداي اهنگ يادت مي اد واين روسري جزء ملزومات رقص شده وبا اون مي رقصي

 شکلکهای جالب آروین

 بعضي وقتها كه ازقطعيت يه موضوعي مطمئن نيستي با تغييرحالت صورت وچشمات ميگي "احتمال داره كه ....." يا ميگي "ممكنه كه ........." يا "فكركنم که......" ومن كشته اون احتمالاتت هستم خوبه كه من عاشق رياضي والبته احتمالاتش هستما

 
شکلکهای جالب آروین

 چندروزپيش كه مشغول بازي بودي بهت گفتم اماده شوبريم خونه خيلي جدي گفتي " من تازه ازدانشگاه اومدم ، بذاركاراموتموم كنم بيام " زبونم قفل شد وبراي اينكه ضايع نخندم گفتم چشم وازاتاق پريدم بيرون وخنده ....

 
شکلکهای جالب آروین

 يه روزكه ازسركاراومدم خونه ناخنهاي پاي خاله فائقه را ديدم كه قرمزشده وبعدهمينطور ناخنهاي پاي ماماني وبابايي وحتي حاج خانم كاشف به عمل اومد كه فسقلي خانم با ماژيك قرمزناخن پاي همه رالاك زده که خوشگل بشن!!!!!


شکلکهای جالب آروین

بابايي وماماني مشهدبودن زمان برگشت رفتيم فرودگاه استقبالشون هواپيما كمي تاخيرداشت وطبيعتا خسته شده بودي هواپيما كه نشست براي سرگرم كردنت با هم رفتيم كناردرورودي سالن وايستاديم ازپشت در ،باند فرودگاه وهواپيما را بهت نشون مي دادم كه اون اقاي مسئول حراست كه كناردر وايستاده بود لطف كردودررا برامون بازكرد ولي سفارش كرد كه زيادجلونريم به من گفتي "بابايي مشد رفتن تنهان ، من بايد برم پلوشون (پيششون) تَنا (تنها) نباشن، منتَظِرُم هستن " بلند ورسا ويزدي حرف زدنت همه را به خنده انداخته بود واون اقا هم كه بنا به شغلش بايد جذبه مي داشت به حرفات مي خنديد

شکلکهای جالب آروین

 يه مورد 18+ هم برامون پيش اومد شب نيمه شعبان بابامهدي ورزش بودوديروقت خونه مي اومد من وتو هم  حوصله مون سررفته بود بنابراين راه افتاديم توي شهرتا هم گردشي كرده باشيم وهم جاهاي مختلف كه چراغوني كردن را ببينيم وهم شربت بخوريم وبالاخره هوايي عوض كنيم  بعدازكمي گردش رفتيم كافي شاپ تاك كه جاي دنج وآروميه .همين كه نشستيم سوالهات شروع شدومن مستاصل ازجواب دادن وقتي سوال مي پرسي يا حرف مي زني اونم به لحجه يزدي ،همه اعضاي بدنت هم درجهت اون حرف فعاليت ميكنن تامنظورت بهترفهميده بشه ازحالتهاي مختلف صورت گرفته تا دستها وپاهاو وبدنت . به يه بنده خدايي گيرداده بودي "چرا اين اقا نوشابه موخوره مگه آقاي دتر(دكتر)برش (بهش) نگفتن نوشابه چيزخوبي نيس؟"  فكركنم بيچاره نوشابه اش زهرش شد ازاونجاييكه ملت ازبلبل زبوني وتذكرات حضرت عالي  درامان نبودن رفتم يه مجله آرودم تا باديدن عكساش سرت گرم بشه وكمتربه مردم گيربدي ومنو سوال پيچ كني ولي نگو كه اوضاع بدترشدروي عكس مجله موفقيت يه اقايي را نشون داده  بودكه ازشدت خوشحالي دستاش را ازهم بازكرده وصورتش روبه آسمون بود

پرسيدي" چرا آقا سرش را بالاكرده " گفتم چون مي خواد اسمون را ببينه بعد پرسيدي "پس چرا دستاشو واكرده " گفتم چون خوشحاله، فكري كردي وگفتي " نـــــــه دستاشوواكرده ،موخوادخانما(خانم را) بغل كنه" دراون لحظه هم خنده ام گرفت هم خجالت كشيدم هم تعجب كردم ....وصداي خنده ريزاطرافياني كه مي خواستن صداي خنده شون بيرون نيادونمي تونستن جلوشوبگيرن خودم هم خنده ام گرفته بود ولي سعي كردم جلوخودم رابگيرم وحواست را به چيزديگه اي جلب كنم تا بحث ادامه پيدانكنه ولي برام عجيب بود چون تا جايي كه ازخونه خودمون وخونه بابايي خبردارم تو فقط كارتون وبرنامه هاي كودك مي بيني و اون چيزهايي  كه مي بيني كاملا فيلترشده است ومناسب سن خودت . آخرش هم نفهميدم چطوري اين تراوشات به ذهنت خطوركرده بود فقط چيزي كه بود موقع بيرون اومدن ازكافي شاپ براي همه به علامت خداحافظي دست تكون دادي وخيلي ها هم دست تكون دادن و برات بوس فرستادن

 شکلکهای جالب آروین

این هم ازرونمایی عکس خانوم خانومای من قبل ازرفتن به مهمونی

 


خوشحالم  تورادارم كه برهمه زخمهاي دلم مرهمي خداراشكر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الهه مامان یسنا
26 تیر 91 10:38
سلام. دختر خیلی با نمکی دارین که هوش و خلاقیت ازش نمایانه. از طرف من ببوسینش. من هم دوست دارم که با شما تبادل لینک داشته باشم. البته شما فراموش کرده بودین که لینک وبلاگتون رو بذارین من از طریق وبلاگ نیروانا جون پیداتون کردم. ایشالا این دوستی برقرار باشه


سلام الهه جان بينهايت ممنون ازلطفت واقعا معذرت مي خوام منوببخش ازحواس پرتيم دوست گلم

مامان نيروانا
26 تیر 91 14:54
واي خيلي لذت بردم و خنديدم. اي قربون اون يزدي حرف زدنت برم من خاله جون. شيرين شيرينك كوچولو با اون موهاي فر خوشگل. ماشالا دلم برات خيلي تنگ شده بود خاله. خانوم تر شدي. هزار ماشالا
مامان گلي جون، پي نوشت پست " وقتي كوچولو بودم..." رو بخون عزيزم. تقديم به تو مهربونه و همه ي دوستاي خوبم كه باهام همدردي و همفكري كردن


قابلي نداشت خاله خوبم من دلم براتون تنگ ميشه هميشه
خوندم وخيلي خوشحالم كردي خداراشكراينو نوشتي چون من همش مي گفتم حسني به يادبچگيهاش هست وهوس بچگيهاش را كرده خيلي خوشحالم كه داره بزرگه ميشه وافسوس كه چه زود زمان مي گذره
اززحمتي كه كشيدي هزاران هزاربارتشكر
مامان مهشید
27 تیر 91 23:08
ای جان از شیرین زبونی هاش لذت ببر از همه با مزه تر از دانشگاه برگشتنشه .... الهی که بری دانشگاه زودتر عزیزم


ممنون مريم جان گلم حيف كه خيلي اين دوران داره زود سپري مي شه البته گاهي هم چنان گزارش مي ده كه نگو
انشاالله خاله جونم كي بشه با مهشيدجون بريم دانشگاه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 تیر 91 5:58
سلام خانمی.الهی من به فدای تو و اون دنیای دخملونه ت.
یعنی صبحم بخیر شد از بس خندیدم .خوشمزه من!


ســــــــــــلام دوست عزيزمن خيلي كم پيدايي دلم يه ذره شده چقدر منم اول صبحي كه اسمت را ديدم انرژي گرفتم ماهان جونم را حسابي ببوس حتما اقايي شده براي خودش چقدر دلم براش تنگ شده
خاله زهرا
30 تیر 91 16:08
سلاااااام
اووووووووخی
چه نازززززززززززززههههه
قلفونش بشم مننننننن
منم یه نگار دارم خوشحال میشم ببینیشششششش


سلام ممنون ازلطفت
حتما الان ميام
فایقه
30 تیر 91 23:15
سلام
الهی نفسش بشم که این قدر خوش تیپه
به عموش رفته که


سلام
اون كه بـــــــله
فایقه
3 مرداد 91 23:16
سلام
خوبی؟
چرا آپدیت نکردی که بیام بخونم بخندم یه خورده دل آشوبم یادم برود
دیگه محمد آقا میداند که در این مواقع لپ تاپ را باید بدهد به من
موفق باشی


سلام خداراشكرخوبيم
تنبليم مي اومدرمضون هم مزيدبرعلت شده حسش نيست
بيچاره محمداقا هههههههه
مامان ماهان
6 مرداد 91 18:24
ای جووووووووووووووووووونم
چقدر خوشگل حرف میزنه
خدا حفظش کنه
میبوسمت عزیز دلم
چقدر هم خوش تیپه ،چه دامن خوشگلی پوشیده فدااااااااااااااااااااااااااااات


قربون لطفت مامان ماهان عزيزم
ببخش كه دير اومدم به كامنتت جواب بدم ماهان جون نازرا ببوسش حسابي
مامان نائیریکا
8 مرداد 91 14:49
عزیزم قربون اون لهجه یزدیت برم من


قربون لطفت فرانك گلم ناييريكا جونم را ببوس
سیدومامان
8 مرداد 91 20:01
سلام مامان عزیز

خدادخترتوبرات حفظ کنهماشااله به این کاراشاش.
خوشحال میشم بهمون سربزنی


ممنون عزيزم لطفت دارين
مامان علی
9 مرداد 91 2:26
سلام سلام مامانی اولا دستت درد نکنه بابت این پست شاد بعد هم بی زحمت یه ماچ گنده روی جفت لپای دخملت بکن از طرف من تا بقیه حرفام رو بگم ساعتی که کامنت میذارم رو هم داشته باش لطفا

سلام مامان علي جون گلم
خانومي ركورد زديها نصفه شبي ههههه خسته نباشي
واقعا ازت ممنونم كه اين موقع شب اومدي
خيلي عزيززززززززي

مامان علی
9 مرداد 91 2:30
یعنی الان که دارم این کامنت رو میذارم بزور خودمو کنترل کردم که با صدای بلند نخندم دلم درد گرفت بسکه تو شکمی خندیدم. مخصوصا اون قضیه رقص و موهای پریشون و مش کرده قربون اون تخیلات عمیق و لطیف دخترونه ت بشم خاله جون و بامزه تر قضیه اون 18+ که حتما باید برای شوهرم تعریف کنم کلی بخنده چه جوری طاقت اوردی که نخندی . بازم ممنون

درمورد اون قضيه كه خودم هم مونده بودم چه كاركنم واقعا امان ازاين كوچولوها يه كاراهايي مي كنن يه حرفايي مي زنن ادم هنگ مي كنه والا
اگه عروسي دارين حسني را براي رقص بفرستم بامدل فشن جديدهههههههه
خوشحالم كه شادشدي دوست گل من
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 مرداد 91 13:14
سلام دوست عزیزم.کجایین.خیلی وقته پست جدید نذاشتین.ایشالله هر جا هستین سالم و شاد باشین.آمین.


سلام مامان ماهان گلم
خوبيم خداراشكريه خورده سرم شلوغه زمان اوج كاريم هست ميام به زودي انشالله قربون محبتت عزيزم
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:45
سلام دوست خوبم. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php




سلام نازنينم خيلي معذرت مي خوام بابت تاخيرم توپست جديدم ازتون نوشتم ولي خداراشكروقتي رفتم ديدم بقيه دوستان زحمت كشيدن ويسنا جون دوم شده بهتون تبريك ميگم هميشه برنده زندگيتون باشيد
مامان پارسا کوچولو
14 مرداد 91 19:10
سلام
ماشاء الله به دختر خوبمون که اینقدر اصالتش را حفظ کرده و یزدی حرف میزنه!
باریکالله



تازه خاله جون گاهي تلفيقي ازلهجه هاي مختلف ارائه ميدم كه غيرازمامانم هيچ كي نمي فهمه اينش خشه
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:55
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره


دوست عزيزبهتون راي دادم اميدوارم ديرنشده باشه
مامان نیروانا
18 مرداد 91 17:31
گلم خصوصی مهم داری


فرباجان متاسفم كه پيغامت را ديدم مي خوام اين لپ تاپو بكوبونم توديوارالبته فعلا اقاي تعميركاردل وروده مباركش را بيرون ريخته معلوم نيست كي درست بشه