حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

نمايشگاه نقاشي

1391/12/26 7:57
نویسنده : ماماني
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

نقاش كوچولوي من سلام

وصف عشقت به نقاشي را بارها برات گفته ام البته اغلب تصاويرصورت وحيواناتي كه دوستشون داري مي كشي ونقاشيهات برام خيلي دوست داشتنيه اميدوارم بتوني دراينده هم اگه دوست داشتي ادامه بدي

چندروزي كه بخاطرمريضي من كلا خونه بابائي بودي وماماني هم نبودن باباوحاج خانم سرت را با نقاشي گرم مي كردن وبعدنقاشي ها را به ديوارمي چسبوندين خونه بابائي شده بودمثل نمايشگاه نقاشي

نایت اسکین

نایت اسکین

 نایت اسکین

واينم عكس تك تك نقاشيهات

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

فكركنم ازاين رنگ ووارنگترنميشه چقدراين خانومه موهاش ازهمه رنگه ، گوشواره هاشو ،چشماشم كه مثل كلاه قرمزي سبزوآبيه

نایت اسکین

نایت اسکین 

نایت اسکین

 

 نایت اسکین

 نایت اسکین

نایت اسکین

فكركنم باب اسفنجي را كشيدي

نایت اسکین

 انواع واقسام چرخ وفلك

نایت اسکین 

 نایت اسکین

 نایت اسکین

نایت اسکین 

يه شكلي كشيدي گفتم اين چيه گفتي كفش بعدديدم شبيه كفش تو اسباب بازيهات هست گذاشتمش كنارنقاشيت واقعا شبيه بود

 نایت اسکین

هرنوع چهارپاي خندان 

 نایت اسکین

جناب زرافـــــــــــه سبـــــــــــز

نایت اسکین 

جناب خرسي با شلوارك كه داره علف مي خوره

نایت اسکین 

عكس ني ني خاله روي تختخواب خودمون( اين عكس قبل ازتولدني ني خاله كشيده شده وضمنا پشت تخت خودمون همين جور راه راهه )

 نایت اسکین

اينم عكس ني ني نيومده خاله 

نایت اسکین

ني ني نيومده وحسني دركناريه سرگنده كه قبلش كشيده بودی

 نایت اسکین

اين چندتا نقاشي را خونه خاله كشيدي وخاله جون براي يادگاري نگهشون داشته

ني ني خاله وخودت راكشيدي ضمنا نی نی خاله پسره گوشواره نداره وتو دختري گوشواره داري كلا اين گوشواره ايتم مهمي درتشخيص جنسيت افراده ( تومرديازن بودن مرداييكه گوشواره دارن حسابي قاط مي زني )

 نایت اسکین

نایت اسکین 

 نایت اسکین

نایت اسکین

احتمالا ني ني با موهاي بلند

 نایت اسکین

 نایت اسکین

 نایت اسکین

مــــژه ها راااااا

 نایت اسکین

نایت اسکین

الهی همیشه وهمیشه مثل نقاشیهات شادوخندون باشی

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سیاهچاله
26 اسفند 91 14:15



بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
26 اسفند 91 14:56
سلام پیکاسو خانم.نه سلام استاد آقای پیکاسو.
الهی بگردم.هزار ماشالله خانم شیرین زبون و باهوش از هر انگشتشون چندتا هنر میباره.قربونت برم با این نقاشیهای لپ گلی.درسته بیا برو تو حلقم.


سلام خاله جاااااااااااان گل خودم
شرمنده مي فرماييد ممنون ازتعريفتون خاله جونم
يعني الان ازخجالت دارم آب ميشممممم
مامان ماهان
26 اسفند 91 14:58
راستی هزارماشالله عجب مامان با حوصله ای.این همه عکس رو آپلود کردن.
دوست خوبم سلام.خسته نباشی.


به به مليحه خانوم گل وگلاب
آي گفتيييي چندروزكارم بود ازحافظه موبايل بيارم روي فلش بعد سايزش را كوچيك كنم وبعدهم آپلود
ولي مي ارزيد به يه خسته نباشي كه بهم مي گي
مامان ماهان
27 اسفند 91 14:09
سلام.خوبین؟
پست ثابتتون رو خوندم.قبلا هم دیده بودم.خودمم مونده بودم چکار کنم؟خییییییلی تفالتون به حافط برام جالب بود.خیلییییی.
آدرس وب صبا:
http://blog.sabayepedar.net/
معصومه رو نمیدونم وب داره یا نه؟
راستی یه چیزی:آقای همسری گفتن بد نیست عید مسافرتی هم بریم.البته همه فامیل ما شیراز هستن و ما چند روز میریم شهر و دیارمون.من پیشنهاد دادم یه جای نزدیک بریم که خیلی خسته نشیم.پارسال رفتیم اصفهان.امسال گفتم بریم یزد.هنوز همسر جان OK نداده اند.اگه شما به من تقلبی برسونین و نقاط دیدنی یزد رو بهمون بگین شانس من بیشتر میشه.در صمن قیمت هتلهای یزد در چه حدیه؟خبر ندارین چطور میشه خانه معلم یزد رو رزرو کرد؟
ببخشید که به دردسرتون میندازم.آخه خیلی دیر به فکر افتادیم گفتم از شما که یزد هستین بپرسم.
ممنونم.حسنی جون رو ببوسید.


سلام مليحه جان گلم
من هم درموردكمك با حافظ مشورت كردم وجوابم خيلي براي خودم هم جالب بود

بــــــه چشم ما روشن انشالله مياين ومي بينمتون
ببخش ديروزپيغامت را نديدم صبحي اومدم اداره والان ديدم زنگ مي زنمومي پرسم خبرت مي كنم

سیاهچاله
27 اسفند 91 17:46
میشه آدرسی رو که ازش عکس آپلود میکنید بهم بدین؟


حكيمه جونم خودسايت ني ني وبلاگ اپلود مي كنه(يه درخت بالاي متن هست اونو مي زنم ) ازسايت ديگه اي اپلودنمي كنم
فایقه
27 اسفند 91 23:36
سلام..الهی خاله فداش بشه
خیلی قشنگ بود البته قابل ذکره عکاس این عکسها هم کاملا حرفه ای عمل کردند
اتفاقا امروز بعد از 35 روز از زایمان رفتیم خونه بابا...حالا ما عجله داشتیم حسنی خانم دستمو گرفته بود و پشت سر هم حرف میزد فداش بشم بعدش هم ذکر کردن نقاشیهامو جمع کردیم...ولی خاله جون بگما دوباره میزنیما
تازه امروز غذا در کنار خاله جون با آرامش و شیطنت خورد



سلام خاله خانم خوبي اقاايرمان من چطوره
حرفه اي كه چه عرض كنم فوق حرفه اي براي نقاشي هاي چسبونده شده روي قاب رفته بودم بالاي مبل يه پام روي دسته مبل ويه پام بالاي پشتي مبل هرلحظه ممكن بود سقوط آزادبكنم ههههههههه
بابابهش گفتن جمع مي كنيم بعدا دوباره مي زنيم من فكرنمي كردم يادش مونده باشه اي واييييييييييييي
فائقه بخدا وقتي توباشي هم غذا را بهترمي خوره هم ميوه اين مدت كه نبودي كاملا مي فهمم اشتهاش كم شده ميوه هم بي خيالش خيلي عادتت داره
فایقه
27 اسفند 91 23:48
سلام دوباره
خیلی ناراحت شدم.....البته مورد اول را نتونستم بخونم چون طاقت دیدن تصویرش را نداشتم
ولی فوق العاده دردناکه


كــــــــــــي گفت توبري به اون لينك اي خدا ازدست تو
الهي براي هيچ كس پيش نيادولي خواهرجان تورا به خدا درحال حاضرجاهايي كه حتي حدس مي زني ممكنه ناراحت كننده باشه نــــــــــروووووووووو(دادمي زنما)

مامان ماهان
28 اسفند 91 0:01
خصوصی عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
28 اسفند 91 12:25
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93





چه عكي خوشگلي مرسيييييييييي
مامان علي جون الهي سال خيلي خوبي داشته باشين
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:47

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


الهه جونم خيلي قشنگه
سال نوشما هم مبارك
يسناي گلم را ببوس
فرانک (مامان نائیریکا
4 فروردین 92 16:54
عزیزم . آفرین بر دختر باهوش که نقاشی های خوشکل می کشه


سلام فرانك جونم
سال نومبارك
ممنون ازلطفت خانومم
ناييريكا جونم را ببوس
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:56
سلام عزیزم سال نو مبارک


سلام خانومي گل
سال نو تو هم مبارك هليا جونم راببوسسسسس
فرانک (مامان نائیریکا
6 فروردین 92 4:29
فائزه جون خیلی نگران سمیرا هستم . خیلی براش ناراحتم چی کار می تونیم براش بکنیم . فکر می کنم خیلی افسرده شده باشه. نتونستم باهاش تماس بگیرم . گفتم زنگ بزنم بهش گریه ام می گیره


مي دونم فرانك جان منم همش به فكرشم گاهي هم بهش اس ام اس مي زنم گفتم بيا باهم بريم كلاس ورزش بنظرم بهترين راه براي تقويت جسم وروحشه
خاله زهرا
14 فروردین 92 10:02
خیلی بی معرفتیااااااااا
چرا نیومدی پیشم"؟؟؟؟؟؟
راسی آدرس صبا
http://blog.sabayepedar.net/


ببخش خاله زهرا ي گلم
تواين مدت مرخصي بودم وتوخونه هم اينترنت نداريم اينترنت محل كارم هم زمان محدودي داره
ولي الان ميام پيشتون
براي ادرس هم ممنون

مامان ماهان
26 فروردین 92 7:03
سلام خانم.سال نو با تاخیر یک ماهه مبارک.ایشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.ببخشید که اینقدر دیر اومدم.الان براتون توصیح میدم.


سلام مليحه جانم
قربون محبتت عزيزم
براي شما هم سال خوبي باشه
اينجا خونه خودته هروقت بياي قدمت روي چشمممم
منتظرتم دوست گلم
سیاهچاله
13 اردیبهشت 92 11:18
کجایین پس؟چرا اپ نمیکنید؟


چشم حكيمه جون خيلي سرم شلوغه
گريه نكن اينجا را اب برداشت
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 18:57
سلام.رسیدن بخیر.زیارت قبول.


سلام خانوم خانوما
چطورين خوبين
قربونت جات خيلي خالي بود
سرفرصت ازش مي نويسم اگه اين سرماخوردگي بذاره
خاله زهرا
22 اردیبهشت 92 17:06
سلااااااام خوبی گلم؟؟؟؟؟؟
تولده نگااااااااره زود بیا


سلام همشهري گل
مبارك باشه الان ميام