حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

يارب اين قافله را لطف ازل بدرقه باد

1392/2/28 8:42
نویسنده : ماماني
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین 

حسني جونم سلامتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

لذت بردن ازيادآوري گذشته ها تووبلاگ نويسي من كم كم داره سنت ميشه يكي ازاين سنتها هم كنارهم گذاشتن عكسهاي چهارتا وروجك هم سنه كه بزرگ شدنشون را ببينم وكيف كنم

مي خواستم ادامه پست گذرزمان را بنويسم ولي بنظرم جالبتراومد كه اون عكسارا بازكپي كنم وعكساي امسال را درادامه بذارم

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

عیدغدیرسال ٨٩ که همه خونه بابائی جمع بودیم وچهارتافرشته کوچولوسال قبل به جمعمون اضافه شده بودن

 

ازراست به چپ:

میترا خانم نایت اسکینصبانانازی نایت اسکین نیلوفرجون نایت اسکینحسنی گلک ماماننایت اسکین

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 يك سال بعد............

عیدغدیرسال ٨٩ ومهمونی خونه بابائی باحضورهمون کوچولوها

ازراست به چپ:

حسنی گلک ماماننایت اسکیننیلوفرجوننایت اسکینمیتراخانمنایت اسکینصبانانازینایت اسکین

 

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

  و باز يك سال بعد............

عیدنوروز ٩٢ که همه برای عیددیدنی خونه بابائی بودن ازفرصت استفاده کردم وچهارتایی تون را باهزارترفند یه جا نشوندم عکاسی ازچهارکوچولو که هرکدوم مشغول یه فعالیت بودن خیلی مشکله فکرکنم چندکیلووزن کم کردم

ازراست به چپ:

نيلوفرجوننایت اسکینمتراخانمنایت اسکینحسني گلك ماماننایت اسکینصبا نازنازينایت اسکین

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 امسال سه تا گل پسرهم به فاميلمون اضافه شدن يكي آقا سورنا داداش ميترا خانم (نوه خاله جان) نایت اسکینيكي آقااميرمحمدنوه مرحوم عمومحمدتقينایت اسکینوكوچكترين متولدسال 91 هم آقا ايرمان گلموننایت اسکین

الهي همه كوچولوها درپناه خداوند مهربون سالم وشادباش

Perfumes picture

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:57
وای چه جالب چه نی نی های گلی چه عکس با مزه ای کاش دور و بر ما هم اینقدر نی نی بود عززززززززیززززززززم شاد باشید


زهره جان گلم خوبي نيايشم چطوره
صبركن خانومي كم كم دوروبرتون پرميشه ازني ني ها
اين مدت خيلي به يادتون بودم دارم مي نويسمش
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:58

اینا رو نیایش فرستاده برات


اي جانم عزيزدلم هزاران بوسسسسسسسسسسسسسسسسس براي فرشته نازنين وگلم
فایقه
27 اردیبهشت 92 13:08
سلاممممممممممممممممممممم
دستت درد نکنه...چه عکسای قشنگی
کاشکی من هم امسال ایرمان را با بچه ها عکسشون گرفته بودم که تفاوت را حس کنم
جدا خیلی قشنگ بود
ایرمانک من چه قدر ناز شده بود دورش بگردم من
جدا دستت درد نکنه
ولی ایده جدید دارم....بیا عکس ها را بگذار توی فیس بوک بهتر از وبلاگ هست


سلام ابحي خانم
خواهش ميشود تازه امروز دوباره يه سري عكس اضافه كردم
الهي فداش شم قربون اين گل پسربامعرفت كه تا صدام ميشنوه خنده ميكنه قندتو دلم اب ميشه
خواهرجان فيسبوكم كجا بودددددددد