حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

بهاردلنشين

1392/2/28 11:03
نویسنده : ماماني
519 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

نازنين ترينم سلام Myspace Comments - Roses

توايام عيدفرصتي فراهم شد تابا باباعباس ومادرجون ونازنين به روستاي شرب العين (شرغين به زبان ما يزديها) بريم روستايي دنج وآرام كه شقايقا ولاله هاش معروفه همچنين دشت لاله هاي واژگونش كه بنا به شنيده ها خيلي زيبا وفوق العاده است  ولي چون بين دوكوه واقع شده حدود دوسه كيلومترپياده روي داره وازتوان ما خارج بود واسه همين به اين لاله هاي نازوظريف كه به صورت خودرو دردشتهاي روستا روييده بود اكتفا كرديم

شخصا با چيدن گلها موافق نبودم چون اين گلهاي نازبعدازچيده شدن عمرچنداني نمي كنن ولي خوب گاهي نهي كردن چندان اثري ندارداين بود كه بنده همون عكاسي خودم را كردم

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهـار آرزو بر سـرم سایه فـکن


چون نسیم نوبهاربر آشیانم کن گذر
تا که گلـبـاران شود کـلبه ویـران من 

 

تـا بـهـار زنــدگی  آمـد  بـیـا  آرام جـان
تانسیم ازسوی گل آمدبیادامن کشان


چون سپندم برسر آتش نشان بنشین دمـی
چون سرشکم درکنار بنشین نشان سوز نهان 

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهـارآرزو بر سـرم سایه فـکن


چون نسیم نوبهاربر آشیانم کن گذر
تا که گلـبـاران شود کـلبه ویـران من

باز آ ببین در حیرتم بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنها ببین بر چهره داغ  حسـرتم


ای روی تو آیینه ام عشقت غم دیرینه ام
باز آچو گل دراین بهارسررا بنه برسینه ام 

                                                                             (بيژن ترقي با صداي استادبنان)

Myspace Comments - Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیاهچاله
22 خرداد 92 15:05
عاغا چرا وقتی من نیستم اینهمه عکس خوشکل گذاشتین؟
من میشه از اینا هم برای خودم بردارم؟


منو كه ميشناسي چندماه پيدام نيست بعديهو كولاك مي كنم ههههههه
بردارعزيزدل بردار