حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

سفراصفهان

1392/7/17 12:22
نویسنده : ماماني
823 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

دخترخوب مامان سلام

چندورزی فرصت شد تا خانواده سه نفری ما پا توراه سفر بذارن وايندفعه مهمان اصفهان بوديم ازقبل مهمانسراي اداره را رزروكردم وروز دوشنبه هشتم مهر ساعت 5 صيح راهي شديم تو كه شديدا ذوق داشتي خيلي زود بيدارشده بودي سفر فوق العاده اي بود خيلي عكس گرفتيم كه با هزارزحمت اين عكسها را انتخاب كردم

 

 

اصفهان - خيابان آتشگاه  - رستوران شب نشين

 

سي وسه پل

 

 

 

 

مسيرسي وسه پل تا پل خواجو - بوستان آئينه خانه

 

 

 

 پل خواجو

 

 

ميدان نقش جهان

 

 

 

ميدان نقش جهان - مسجد شيخ لطف الله

 

 

ميدان نقش جهان مسجد امام(شاه)

 

 

 

 

ميدان نقش جهان - عالي قاپو

 

  چادگان - دهكده توريستي زاينده رود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیاهچاله
18 مهر 92 15:09
سللللللللام.
خوبین؟
من چرا خیلی وقته اینجا نیومدم؟!
شرمنده واقعا
آخخخخخخ جون چه همه عکس.
یعنی کیفول شدم فائزه خانم عزیز و دوست داشتنی من
میشه من چند تاش رو بررای خودم بردارم؟
البته اگه اجازه ندین اصلا ناراحت نمیشم و درک میکنم کاملا


سلام حكيمه حان
ازكم سعادتي ماست كه نديدمت خانومي
براي خودت هرچندتا كه دوست داري بردارما كه اين حرفا باهم نداريم
مامان مهشید
24 مهر 92 9:17
همیشه به سفر و خوشی امیدوارم از سفرهاتون خاطرات خوش و مونی بیارید


خيلي ممنون ازلطفت مريم جان
قربان محبتت
مهشيدنازنينم را ببوس
فرانک
10 آبان 92 22:36
سلام عزیزم همیشه به سفر و شادی
دلم کلی براتون تنگ شده بود


قربون محبتت فرانك جون
ناييريكاي خوشگلم راببوس