حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

بهترین دختردنیا

1390/7/7 0:28
نویسنده : ماماني
1,126 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

قندوعسلم سلام

امشب ازرادیو شنیدم که فردا اول ذیقعده روزتولد حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت هست که به همین مناسبت روزدخترهم نامگذاری شده است این روزعزیزرا به همه دختران ایران زمین خصوصا به گل دخترماهم تبریک میگم وآروزی بهترینها رابرات دارم

روزبهترین دختردنیا مبارک

توبرای من بهترین دختردنیایی این مدت که من بدلیل اومدن حسابرسها مجبوربودم تاعصر یاشب اداره بمونم شرایط کاری من را درک کردی وصبورانه تاشب چشم به راهم موندی به گفته مامانی وحاج خانم یکی دوباری هم گفتی ایشی میخواهی ولی دوباره خودت را به اون راه زدی ومشغول بازی شدی ازاینکه اینقدر مظلومی خیلی دلم میسوزه وعذاب وجدان شدیدی دارم

دخترخوبم امشب وقتی منتظر بودی بیام وبهت شیربدم بقدری خسته بودی که درحین شیرخوردن خواب رفتی ازته دلم برات دعاکردم که الهی خوشبخت بشی وهمیشه توزندگیت شاد باشی عاشقتم عزیزدلم

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 0:57
من از تو گلبنی بهتر ندیدم
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گلهای عالم
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
روز دختر مبارک


خيلي ممنون عزيزم چه شعرقشنگي
مادر سامان
7 مهر 90 10:17
حسنی عزیزم روزت مبارک یه مدتیه دلم براتون تنگ شده اومدم سر زدم عکس های قشنگت رو دیدم خانومی شدی ما شالا.


خيلي ممنون خاله خوبم من ومامانم هم خيلي دلمون براتون تنگ شده هروقت ميايين خيلي خوشحال ميشيم
مامان ماهان عشق ماشین
8 مهر 90 11:17
روزبهترین دختردنیا مبارک


خيلي ممنون لطف دارين
سیاه چاله
8 مهر 90 12:15
سلام.منم به دختر گلتون و خودمتبریک میگم این روز رو


سلام حكيمه جون مباركت باشه عزيزم
زهره مامان هلیا
8 مهر 90 18:10
حسنی خانوم روزت مبارک عزیزم تو پست قبلی مثل خودم نشستی


ممنون خاله زهره جونم مامانم هم همين جوريه ديگه منم يادگرفتم
مامان قندعسل
9 مهر 90 7:50
روز دخملي بلا مبارك
بوسسسسسسس


قربونتون عزيزم
سمیرا
9 مهر 90 10:11
منم تبریک به حسنی خانم خوشگل خانم که اینقده مامانش دوسش داره . خاله جون انشالله 120 سال زندگی کنی و سایه مامانت بالای سرت باشه .


قربوت برم خاله سميرا جونم كه اينقدر مهربوني

مامان ماهان
9 مهر 90 10:41
دخمل ناز روزت مبارکهههههههههههه


خيلي ممنون خاله جون
مامان وانیا
9 مهر 90 11:07
آخیییییییییی دلم براش سوخت یعنی واقعا تا شب سر کاری؟


موقتي بود به خاطر حضورحسابرس ولي خداراشكرزحمتشون را كم كردن ورفتن