حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

جشن تولدپیش ازموعد

1390/9/9 12:19
نویسنده : ماماني
924 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین
حسنی عسلی من سلام
امروزروزتولدت بود وهمون طوری که قبلا هم گفتم به دلیل مصادف شدنش باماه محرم جشن تولد نگرفتیم ازطرفی فوت یکی ازاقوام هم باعث شد تانتونیم یه جشن کوچولوی سه نفره بگیریم ولی حدود دوهفته پیش یعنی روزعیدغدیرکه همه خونه بابایی بودیم بعدازظهرمن وتو وخاله وزن دایی وصبا باهم رفتیم بیرون وبازارگردی وخرید وکلی خوش گذروندیم عصرهم یه کیک خریدیموهمگی نوش جون کردیم وتولدت را دوهفته جلوترجشن گرفتیم
                            
کیک مثلا تولد باتزئین خرگوشی (خودت ربطش را باتولد پیداکن)
واما بحث شیرین کادو
من وبابایه مدال طلا که وسطش اسم  الله نقش بسته بهت کادو دادیم که روز عیدغدیر به گردنت انداختم وبادردسرفراوان تونستم همین چندتا عکس هم بگیرم البته چندتا عكس ديگه هم هست اما هنوز فايلش راندارم
حسنی جونم
  
 
حاج خانم وبابایی ومامانی یه ربع سکه بهت کادودادن
باباعباس ومادرجون یه سکه پارسیان بهت کادودادن
دایی وزن دایی یه بلوز صورتی بهت کادودادن
خاله ومحمدآقا یه عروسک خوشگل که ازمشهدخریدن بهت کادو دادن
عمه مهدیه وعلی آقا یه ارگ اسباب بازی بهت کادودادن
عمه مریم وعلی آقا یه ست خوشگل مدادرنگی مدادشمعی ماژیک وآبرنگ بهت کادو دادن
ازهمه به خاطرزحمتشون قدردانی میکنم ودستشون را می بوسم
نایت اسکین
قراربودیه روز باهم یه کیک دیگه بگیریم ویه جشن تولددیگه هم خونه باباعباس بگیریم که عفونت گلوی من وتب ولرزم برنامه هامون را به هم ریخت انشالله بعدازدهه محرم دوباره جشن میگیریم
حسنی خانومم تولدت مبارک باشه ودرپناه حق سالهای سال زندگی خوب وخوشی داشته باشی عزیزدل همه هستی

Orkut Scraps - Happy Birthday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محیا
12 آذر 90 13:13
مبارک باشه عزیزم...حسنی جون ده روز از محیای من کوچکتره...خدا حفظش کنه


قربونتون الهی خدا محیا جون را زیرسایه پدرمادرش حفظ کنه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 آذر 90 19:07
تولدت مبارک عزیزم.ایشالله 120 سالگی.


خيلي ممنون خاله جونم
مامان ماهان
12 آذر 90 23:00
وای عزیزمی تولدت مبارک باشه خانم کوچولو
الهی 120 ساله بشه عروسک


خيلي ممنون خاله خوبم
سیما مامان هلیا
13 آذر 90 7:47
سلام
تولد تولد تولدت مبارک
غنچه ناز و کوچک تولد مبااااااااااااااااااااااارک
دختر من هم متولد 8/8/87 و همسرم 9/9/59 هستش .
انشاءالله حسنی جون زیر سایه پر مهر و محبت مامان و بابای مهربونش همیشه شاد و سالم باشه .


سلام خيلي ممنون عزيزم
من فكرميكردم فقط تاريخ حسني رنده ولي تاريخ شما كه رندتره ههههههههههه خدا همسر ودخترگلتون را براتون حفظ كنه
معصومه مامان آریا
13 آذر 90 10:06
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله شی
کادوهاتم مبارک دست همه درد نکنه چه کادوهای خوشگلی برات آوردن


خيلي ممنونم خاله عزيزم
مامان قندعسل
13 آذر 90 15:31
تولد دخترمون با چند روز تاخیر مبارک
ایشالله صد ساله بشی.
راستی ما آپیم بیاین پیشمون


قربونتون الان میام
سیاه چاله
15 آذر 90 15:39
من از هر طرف که نگا میکنم نمیتونم خر گوش ببینم.خرگوش نیست مگه؟!
تولد.تولد.تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی...


راستش ماهم اولش ميگفتيم مورچه هست ولي فروشنده گفت خرگوشه واعضاي بدنش را توضيح دادتافهميديم
سلامت باشي خاله مهربون

سميرا
17 آذر 90 21:01
اولا تولدت مبارك . دوما بوسسسسسس يه بزرگي دل كوچيكت الهي 120 ساله بشي زير سايه بزرگترات


اولا خیلی ممنون دوما من هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سوما خیلی ممنون
ثمين
13 بهمن 90 23:45
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم