حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

سرماخوردگی

1390/10/5 22:18
نویسنده : ماماني
537 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

حسنی خوشگلم سلام شکلکهای جالب آروین

ازپریشب آبریزش بینی داشتی وتب کردی ومن نگران بودم که حالت بدترنشه آخه همیشه ازاینکه تبت بالا بره ونتونم کاری بکنم خیلی میترسم دیروزوامروزرامرخصی گرفتم تاپیشت باشم دیروز حالت زیادبد نبودوبا استامینوفن تبت را کنترل کردم ولی دیشب تبت بالارفت تا صبح بیداربودم وهمش خدا خدا میکردم وگریه میکردم نیمه های شب تبت پایین اومد ولی من نتونستم بخوابم می ترسیدم دوباره تبت بالابره صبح مجددادست به دامن استامینوفن شدم نزدیکای ظهررفتیم خونه بابایی ومرددبودیم چه دکتری بریم ازدست این دکترهابا تشخیصهای ضدونقیضشون مامانی گفتن بذارببینم چقدرتب داره وقتی دماسنج رابرداشتن وگفتن تب نداری ازخوشحالی بال درآوردم ازشدت استرس یادم رفته بودحتی روی پیشانیت دست بگذارم که وضعیتت را بفهمم امان ازدست من

خداراشکرتاعصرحالت کم کم بهترشد البته هنوزاشتهانداری وغذا نمی خوری با اینکه این سرماخوردگی دوروزبیشترطول نکشیدولی نمی دونم چرا هرموقع تومریض میشی حتی یه سرماخوردگی ساده من نصفه عمرمیشم شاید به این دلیله که همیشه تو سختیها چه کوچیک وچه بزرگ اونی که بایدهمراه وهمدلم باشه ذهنش درگیرمسائل دیگه ای بوده ومن با همه مهربونیش گاهی ازش دلخورمیشم

خدایا شکرت که سلامتی را به جگرگوشه ام برگردوندی

خدای خوبم همه مریضها را شفا بده خصوصا کوچولوهای نازرا

همه دلخوریهاوناراحتیهام فدای یه تارموی تو عزیزترینم توسالم باش توشادباش من هیچ غمی ندارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرانک
5 دی 90 21:28
عزیزم چقدر سرما می خوری


اين اولين سرماخوردگي رسمي وتب دارزمستان امسال بود
سیاه چاله
6 دی 90 15:18
سرما خوردگی خیلی بده


خیلی بده خصوصا وقتی بچه ادم سرمابخوره که دیگه خیییییلی بده