حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

حسني درپارك شادي

1391/2/10 23:01
نویسنده : ماماني
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین
    

نازنينم نفسم سلام

چندشب پيش حسابي هوس پارك رفتن كرده بودي وسه تايي سوارماشين شديم تا بريم پارك پرستاربين راه نزديك پارك شادي تصميممون عوض شد ورفتيم پارك شادي تابا وسيله هاي برقي بازي كني

آخرين باري كه رفته بوديم حدود دوسال پيش بودكه توحدودا هفت يا هشت ماهه بودي تنهاوسيله اي كه حركتش آروم بود وسه تايي مي تونستيم سوارشيم چرخ وفلك بودمدتي كه توصف وايستاده بوديم من وبابانگران بوديم كه شايدتو ازارتفاع وحركت چرخ وفلك بترسي وگريه كني وفكركرديم كه اگه اين اتفاق افتاد با مسئولش هماهنگ كنيم كه همون دور اول ما را پياده كنه بالاخره نوبتمون شدوسوارشديم همينكه راه افتاديم توبه شدت ذوق كرده بودي ومي خواستي پايين را ببيني وكلي مي خنديدي امـــــــــــــــــــــادونفرديگه بودن كه داشتن ازترس ارتفاع قبض روح مي شدنباعرض شرمندگي من وبابامهدي خيلي ترسيده بوديم آخه چندين سال بود كه پارك شادي نيومده بوديم تو هم چنان ذوقي مي زدي كه حتي نمي شد به بهانه ترس تو ازچرخ وفلك پياده شدبه سختي تحمل كرديم تا نوبت پياده شدنمون برسه چرخ وفلك سوارشدن اونسال خاطره اي شدكه هنوز هم با يادآوريش خيلي مي خنديم حتي عكس هم گرفتيم تااولين چرخ وفلك سواری باحسني خانوم يادمون بمونه فقط حيف كه به خاطر نورپردازي فوق العاده اونجا كلا عكس سياه افتاده فقط خودمون مي تونيم بفهميم توعكس كي به كيهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

وحالا دوباره اومده بوديم درحاليكه تو بزرگ شدي وخودت حق انتخاب داري اســــاســــي اسباب بازيهايي كه ماكلي ازشون خاطره داريم وحالا به شدت كهنه وفرسوده شدن وامنيتشون هم كه ظاهرا با اون سروصداي اهنها تعريفي نداره  ولي خوب براي تو وكوچولوهايي مثل تو تازگي داره وخيلي لذت بخشه

 

رانندگي يا لاك پشت سواري

 

 خودمو كشتم ازبس جنگولك بازي ازخودم در آوردم تا فقط لحظه اي نگاهم كني ونشـــدکه نشدنایت اسکین

 

 اخرين بازي تو استخرتوپ بود كه ازهمه بيشتردوست داشتي اينقدر كيف كرده بودي كه اصلا دلمون نمي اومد بياريمت بيرون ولي ديروقت بود وديگه بايد برميگشتيم چنان گريه اي كردي كه دلم ريش شده بود ولي چاره اي نبودعزيزدلم پاره وجودم

 

 شما فرشته ها چه دنياي شادي دارين وقتي با خوشحالي مي دويدي وذوق مي كردي وآواز مي خوندي انگارخودم بودم كه دوباره كوچيك شده بودم وكودك درونم شادوپرانرژي فعال شده بودشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےباتوهمراه شدم  مي دويدم ومي خنديدم فارغ ازهمه عالم وچقدر خوش گذشت وفقط وفقط باعثش تو بودي عزيزترينم الهي هميشه وهميشه وهميشه تنت سالم ودلت شادباشه خوب من دوستت دارم غيرقابل وصفنایت اسکین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 اردیبهشت 91 0:15
سلام حسنی خانم شیرین زبون.همیشه به گردش و شادی با بابایی و مامانی مهربونت عزیزم.
خیلی از خوشحالیت خوشحال میشم.
ماهان هم عاشق استخر توپه.اینقدر دلم میخواد یه بار که شده منم بپرم توش ولی هنوز نشده.


سلـــــــام خاله جونم خوبين
قربونتون لطف دارين
واي استخرتوپ من كه عاشقش شدم مامانم هم همين طوره به شدت كودك درونش فعال شده بودچندبارهم بهانه گرفتن من پريد تو استخرتوپ ههههههههه
نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:18
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
فایقه
12 اردیبهشت 91 23:15
سلام خوبی

اهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه...از این تنوع ها انجام بده خواهر با سلیقه



سلام خداراشكرخوبيم
بابت پيغامت معذرت مي خوام حضورا دليلشو بهت ميگم
خوبه كه خوشت اومده منم خيلي اين اهنگودوستش دارم
چراوبت را اپ نموكني نكنه ادامه وبلاگت را من بايد بنويسم ؟
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 8:34
سلام عزیزم.شیرین زبونی حسنی به مامانش رفته.
خیلی لطف کردی در حقم عزیزم .من این همه نیستم.در ضمن"به عمل کار برآید به سخن دانی نیست"شمایی که ندیده عملا اینقدر لطف داشتین درحق دانش آموزانم خیلی ارزشتون والاتره.من فقط حرف میزنم.


سلام دوست گلم قربون محبتت خانومم شکسته نفسی نکن گاهی یه چیزایی مقطعی هستن ولی حرف معلمها موندگاره چه بسا گاهی با یه حرف مسیر زندگی ادم عوض بشه پس میبینی چقدرحرفات مهم وتاثیرگذاره؟ عمل واقعی را شما انجام میدی با شغلی ستودنی خدا حافظ تو وخانواده گلت باشه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 8:39
من غالب اوقات با اسپیکر خاموش به وبها سر میزنم ولی کامنت خواهرت باعث شد روشنش کنم.قشنگه.البته آهنگ قبلی هم قشنگ بود.


من عاشق موسیقی ام بستگی به احساسی که موقع شنیدن یه اهنگ دارم انتخابش می کنم بالاخره تنوع هم لازمه ممنون ازلطفت چون روح لطیفی داری همه چی به نظرت قشنگ میاددوست خوبم
مامان علی
14 اردیبهشت 91 11:43
به به همیشه به عیش و صفاخوووبه پس یکی هم پیداشد مث من از چرخ وفلک بترسه ولی این استخره توپ رو آی عاشقشم فدای تو دختر پرجنب و جوش


ممنون ازلطفت خانومم تازه کجاشو دیدی ادمای شجاع مثل مازیادن ههههههههه
منم خیلی دوستش داشتم چندباری هم که دیگه درمقابل کودک درونم تاب مقاومت نداشتم به بهانه گرفتن حسنی پریدم توش
مامان علی
14 اردیبهشت 91 11:44
بابت تبریک هم صمیمانه ممنونم ازت بهترینم


خواهش میکنم دوست گلم شرمنده ام نکن
ترنم
16 اردیبهشت 91 9:53
به به مامان بابای شجاع


ههههههه تازه كجاشوديدي خيلي چيزهاي ديگه هم هست كه خجالت ميكشم بگم