حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

بلبل زبونیهای یه فرشته

1391/2/1 9:15
نویسنده : ماماني
635 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

  فرشته كوچولوي  من سلام شکلکهای جالب و متنوع آروین

هرازگاهي به يه چيزي علاقه مند ميشي وحسابي بهش مي چسبي بعدازيه مدت ازش خسته ميشي و دنبال يه چيز ديگه ميري  مثل نقاشي كردن ورقصيدن وآرايش كردن وگیردادن به آرم هرچیزی و.... جديدا بيشترتوكارتئاترهستي هميشه تقليدت عالي بوده به قدري خوب بازيگري مي كني كه ما هم گاهي رودست مي خوريم چندشب پيش كه بابامهدي بعدازورزش عضله پاش گرفته بود وپاش درد مي كرد وآخ وواخش گوش آسمون را کر کرده بوديه دفعه توهم اومدي كناربابا خوابيدي وشلوارت را بالا زدي ودرحاليكه پات را بادست گرفته بودي ودقيقا انگارداري دردميكشي ناگهان شروع كردي به گفتن بلند بلند "آخ ،آخ پام ،دردموكنه ،ميسوزه ، آخ ، آخ" راستش همون اول نفهميدم راست ميگي يا داري ازبابا مهدي تقليد مي كني باباهم كه چشماش گردشده بود ودبا تعجب ازم پرسيد"راست ميگه يا داره اداي منو در مياره "بهت گفتم من چه كاركنم حالاكه با حالت جدي گفتي" با كرم چربش كن ماساشش (ماساژش)بده خوب شه " ديگه نتونستم جلوخنده ام رابگيرم اي فسقلي شيطون كه همه را سركارميذاري تا جلب توجه كني بابا مهدي كه انگاردردش يادش رفته بود هنوزهمونجور مات ومبهوت نيم خيز مونده بود وتكون نمي خوردوبا حيرت نگاهت مي كرد

 128.gif128.gif

 هوا داره كم كم گرم ميشه وتو هم عشق آب بازي همش خونه بابائي كنارحوض هستي ولباسات را خيس مي كني چون هنوز هوا كاملا گرم نشده وگاهي باد سرد مي وزه مي ترسم سرما بخوري وميارمت تو چندروز پيش هم همين اتفاق افتاد وتواصرارداشتي درحياط را باز كنم منم قبول نمي كردم قربونت برم جديدا چنان سركج مي كني وچشمات را ريز مي كني وخواهش ميكني دلم آب ميشه ولي اونروز هوا سرد بود وامكان نداشت اجازه بدم بري آب بازي وقتي ديدي اصرارهات بي فايده است يه دفعه پشت دستت را به هم زدي وگفتي " موخوام برم دست بيشورم به اُدا(خدا)" هم خنده ام گرفت وهم تعجب كردم كه قسم خوردن را چطور يادگرفتي وازطرفي مي دوني چه طور وكجا وبا چه ادايي قسم بخوري ماماني كه اونجا بودن حواست را پرت كردن وتورا پارك بردن بعد به من تشر زدن كه "جلوبچه قسم خوردي يادگرفته ؟" نمي دونم من زياد قسم نمي خورم ولي بايدسعي كنم ديگه تكرارنكنم واين عادت را در كنم نمي خوام تو كوچولوي شيرين ازقسم استفاده كني

  127.gif127.gif

یه روزکه ازسرکاربرگشتم مشغول بازی بودی من هم برای اینکه تورا متوجه اومدنم بکنم بلندگفتم سلام وتوهمون جور که سرت پایین بودومشغول بازی بودی بالحن همیشگی من جواب دادی "اّسلام گلم"وصدای خنده دیگران ازاین حاضرجوابی وتقلید گفتار

126.gif126.gif

چندروزپیش مهمون داشتیم همین که صبا می خواست ازپله ها بالا بره بهش گفتی"پله بالا نرو عزیز می افتی " وبازهم خنده چون این جمله معروف حاج خانم هست که تودقیقا مثل خودشون وبا لحن گفتاری ایشون ادا کردی

129.gif129.gif

گاهي اوقات حرفها يا كارهايي راانجام ميدي كه قبلانديدي البته تا جايي كه من مي دونم وديدم .يه كاورداري كه لحاف وتشك وبالش وكيسه خوابت توش بوده اينو پيداكردي وخالي كردي وهرچيزي كه به ذهن ادم برسه ميريزي توش وكشون كشون با خودت اينور واونور ميبري بهت ميگم چه كارميكني مي گي"دارم مِرَم مَشَد" بعدهم درحاليكه انگارداري با همه خداحافظي مي كني سرت را به عقب برمي گردوني وبراشون دست تكون ميدي وميگي "خدافظِ هميگي" اين تخيلاتت منو كشته سفربه سلامت التماس دعا مادرجان

    130.gif   130.gif

بازهم يه شعرجديد ازاون قديما كه حاج خانم برات مي خونن وتو خيلي كيف مي كني وحالا خودت هم با چه ناز وادايي مي خوني وقتي من مي خوام بخونم ميگي "تونخون ، حاج خانم بايد بوخونن " تو كوچولوي مامان خوب حق كپي رايت را براي حاج خانم حفظ ميكني

 حسني خانم آلفته

پيرهن تورتافته

بچه ها بِدُوِدكه مفته

دستش نكُنِدميفته

 132.gif132.gif

چندروزيه ماماني شروع كردن به آموزش كلمه هاي ساده انگليسي واقعا خيلي خوبه كه من ماماني رادارم چون ابتكارزيادي براي رشدبچه ها دارن كه راستش من ندارم

حالا هروقت ازت مي پرسم گربه چي مشه ميگي "كَت" سيب چي ميشه ميگي "اَپِل" سگ چي ميشه ميگي "هاپو" ميگم خوب هاپو چي ميشه ميگي"سگ " وبه اين ترتيب تو تسلسل باطل سگ وهاپو گير مي افتم وتوهم كوتاه نمي آيي وحالا جاي شكرش باقيه كه بين گربه و پيشي گير نمي افتم وگرنه من حسابي کلمات یادم می رفت

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

نازنینم نفسم هربارکه باکارها وحرفات همه را مبهوت میکنی به یادخدا می افتم وشاکرش هستم به خاطر اینهمه لطف بیکرانی که به من داشته ودارد الهی همیشه وهمیشه درپناه خداوندمهربون باشی عزیزکم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سیدمهدی
2 اردیبهشت 91 3:29
سلام . من چند بار اومدم اگه با اومدنم مزاحمم از لینک دونیتون حذف ام کنید من بدونم بی خودی نیام مزاحمتون بشمممممم در غیر اینصورت حداقل کامنت هام رو تایید کنید


سلام لطف مي كنيدتشريف مياريد حالا چرا اينقدرعصباني!!!!!!!!من هيچ كامنت تاييدنشده اي ندارم همه را جواب ميدم وتاييد مي كنم

مامان آريا
2 اردیبهشت 91 13:29
الهي قربونت برم با اين شيرين زبونيات عاشقتم عروسكم


شرمنده می فرماییدخاله خوبم شمالطف دارین
مامان علی
3 اردیبهشت 91 15:03
سلام دلبر شیرین . این مامانت قصد آب کردن دل مارو کرده حسابی الهییی من بگردم اینهمه شیرینی و حاضر جوابیتو . اون ".... عزیز میفتی " و اون "اسلام گلم" منفجرم کرد باور کن که خنده م توی اتاق پیچید ا دور باطلم خیلی خوب اومدی . پست شاد و قشنگی بود مرسی مرسی مامانی گل


سلام خاله عزززییزززمممم ازدست این مامان ههههه
الهی همیشه خندون باشین ودلتون شاد خاله جونم
مامان علی
3 اردیبهشت 91 15:03
نه یه بوس کممه فایده نداره

خاله مهربونم خجالت میکشم اراینهمه محبت لپام قرمزشده ببینین
قربون محبتتون خیلی دوستون دارم علی کوچولوی نازنینم را ببوسینش
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:04
سلام گلم
مامانی باز که دل ما رو بردی
قربون این شیرین زبونیهات
خاله منم ببر مشد باشه بوووووووووووووووووووس


سلام دوست خوبم شما لطف دارین عزیزم
چشم خاله جون چه همسفری بهترازشماانشالله امام رضا همه مون روبطلبن بریم زیارتشون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
3 اردیبهشت 91 23:52
سلاااااااام بر حسنی شیرین زبون و مامانی گلش.
الهی الهی الهی دورت بگردم خاله جون با این زبون شیرینت.هزار ماشالله.هزار الله اکبر.
نمایشهات رو قربون.
خدا مامان بزرگ عزیزت رو هم حفظ کنه که اینقدر بهت لطف دارن.
اتفاقا ماهان هم جدیدا قسم به خدا رو از دختر همسایه یاد گرفته.بهش میگم نگو "به خدا" بعدش قسم میخوره "جون بابا".دیگه این یکی رو نمیدونم از کجاش درمیاره.


سلااااام خاله خوب ومهربونم
قربونتون خاله جونم شما لطف دارين
تسلسل باطل بين قسمها هههههه
ولي بچه ها عجيب تاثير مي گيرن ازهم سن وسالهاشون
*پرنیان*
8 اردیبهشت 91 17:02
سلام خانومی.....ممنون که به من سر زدی. خیلی لطف کردی
برای لینک که خیلی هم خوشحال میشم. من هم با اجازه وبلاگت رو لینک میکنم. دختر گلت رو ببوس


سلام پرنیان جان من هم با افتخارلینکت کردم ممنون ازلطفت عزیزم

مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 1:12
سلام عزیزم خوبی ؟
ماشاا... چه شیرین زبون شده
خصوصی داری


سلام مامان گيسوي نازم
كجايي معلومه حسابي با دخملي سرگرم هستيا
گيسوجونم راببوسش فراوان
مامان نيروانا
10 اردیبهشت 91 10:00
كلي كِيف كردم و كف كردم از اين شيرين زبونيات طوطيك! خيلي كارات بامزه ست. كپي برابر با اصل وروجك مني كه خدا جفتتون رو محكم تو دستاش نگه داره با همه ي عزيزان


قربونتون خاله فریبا جونم خوب دیگه آذریها همشون مثل ماه می مونن(با کمی خودشیفتگی بخونید)
الهی امممممییییینننن
ترنم
16 اردیبهشت 91 9:56
ماشالله بهت خاله چه زبونی داری ؟ به خدا مامانش حواست باشه این بچه همش استعداد بهش برس تایه روزی از دیدنش و داشتنش مثل حالا بی نهایت افتخار کنی و بگی که این دختر منه عشق منه


شما لطف دارين خاله خوبم
سعي مي كنم ولي امان ازخستگيهاي روزمره ابجي جونم دعام كن