حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

دندون نو بخورپلو

1390/3/7 17:48
نویسنده : ماماني
666 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم سلام تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 

موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

دوشنبه شب باهم رفتیم جشن روزمادروتوهم حسابی شیرینکاری درآوردی  ومیرقصیدی  ولی من کمی نگران بودم چون وقتی دستت را گرفتم کمی داغ بود نگرانکم کم هم تبت بالاتررفت ودیگه نتونستیم بمونیم وباهم سريع برگشتيم سرراه اومدیم خونه مامانی نزدیک دودرجه تب داشتی بلافاصله بهت شربت ایبوپروفن دادم http://s1.picofile.com/file/6396692152/badmedicine.gifوشب همونجا خوابيديم چون تواصلا حالت خوب نبودناراحت

                                                   

سه شنبه روزمادربود و توتب کرده بودی وبی اشتها شده بودی وفقط شیرمیخوردی منم مرخصی گرفتم تاتوگرسنه نمونی خیلی نگران بودم استرسآخه هفته دیگه بایدبریم واکسن هجده ماهگیت رابزنیم ومن خیلی استرس دارم که بدنت ضعیف نباشه وبتونی تحمل کنی دخترنازنینم

شب که کمی بهترشده بودی نمی خوابیدی وشیطونی می کردی وگیرداده بودی به باباجونی  که دیروقت وخسته اومده بودن خونه تااینکه نازاومدنات کارخودش راکردشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو بابایی ساعت دوازده شب تورا بردن پارک جلوخونه تا توتاب بازی كني niniweblog.comولی این کافی نبود بعدهم به زور جوراب پاشون میکردی بالاخره بابایی دلشون طاقت نیاورد وقرارشد تورا باماشین بگردونیم تاتوی ماشین خواب بری البته ساعت یک نیمه شب تااينكه كم كم چشماي خواب آلودت سنگين شد وخواب رفتي niniweblog.comبابایی میخندیدن ومیگفتن باید توی تاریخ بنویسن که من نصفه شب نوه را بردم خيابون گردی منم گفتم اتفاقا من براش می نویسم تایادش بمونه كه چقدر نازش خريدارداره شِـــکـْـلـَکْ هــآے 

خــآنــــــومـے

                                                         

چهارشنبه موقع شیرخوردن چنان دندونی ازم گرفتی که تاکمرم تیررفت niniweblog.comوقتی خوب دندونات رابررسی کردم دیدم بله دندون نو باسلام وصلوات دارن سرک میکشن ومثل دندون قبلیت برای دراومدن تب کرده اي بالاخره دندون چهارمت هم سرزدتشویق

اگه من این دندون را ببینم سردمبش را میچینم چشمککه اینقدر من ودخمل گلم را آزارمیده تادربیادماچ

                      

                                                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
8 خرداد 90 1:34
الهی خالش قربون اون مرواریدای تازش بره مبارکههههههه
بوسسسسسسسس

قربونت سما جونم