حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

اعجازخداوندی

1391/4/3 17:50
نویسنده : ماماني
841 بازدید
اشتراک گذاری

نازنين دخترم سلام

گاهي وقتا ما ادماها اينقدر دچارروزمرگيهامون ميشيم كه يادمون مي ره هراتفاق ساده اي تو زندگي مي تونه يه معجزه باشه اصلا بودن يا نبودنمون هم يه معجزه هست طلوع وغروب هرروزه خورشيد ، نفس كشيدنمون ، ضربان قلبمون وهزاران هزاران هزارمساله ساده اي كه به ديد ما ساده هست ومي تونست نباشه اونوقت وجودش را درك مي كريم وغنيمت مي دونستيم

ولي افسوس كه ما خيلي فراموشكاريم خودمو ميگم وقتي يه چيزي ازخدا مي خوام با خودم فكرمي كنم اگه اين اتفاق بيفته ديگه مشكلي نيست وهمين كه خدا لطفش را بهم نشون مي ده دوباره يادم مي ره چرا من اينقدر بي معرفتم

من تا حالا ازمواهب خداوندي خيلي زيادبهره مندشدم يكيش خودتو ،وجودنازنين توعزيزدلم كه دراوج نااميدي من روسياه زماني كه فقط يه ذره اميد ازخدا خواستم واوكه بيكراني ازلطف ومهربونيه دراخرين لحظات زندگي من، دريايي ازاميد به من داد وهمه چي دگرگون شد زماني كه اصلا انتظارمهمون نداشتم بي خبرواروم اومدي وتودلم نشستي ودوباره اميد وروحيه را به من ،‌مني كه روزگاري شادمي زيستم برگرداندي

وروزها چه زود سپري شد وكم كم داشتيم يكنواختي وروزمرگي را تجربه مي كرديم كه خدا يه امتحان سرراهمون گذاشت وانگاربازي روزگاردوباره به نحوي ديگرتكرارشد وقتي خاله فائقه عزيزبراي آخرين بارقراربود بره دكترتا تاريخ عمل جراحي نسبتا سختي مشخص بشه ايندفعه دراوج ناباوري خودش ودكتروهمه مورد لطف قرارگرفتيم وقتي زنگم زد وخبرخوشش را دادنمي دونستم جيغ بزنم گريه كنم بخندم فقط مي خواستم بپرم خدا را بغل كنم وتا مي تونم بوسش كنم

 صبح جمعه وقتي به حضرت ابوالفضل (ع) توسل جستم وازشون خواستم به خاطر برادرارجمندشون كه شب تولدشونه همون طور كه يه زماني به من محبت كردن حالا هم عيدي همه مون رابدن واين آقاي بزرگ  ومهربون چه بزرگوارانه نظر لطفي انداختن جالبه مدتها بود كه خدابيامرزآقا توخواب يه خبرايي مي دادن خدا رحمتشون كنه راست ميگن كه مرده ها آگاهند

اينها را نوشتم چون ما گاهي خيلي چيزها يادمون ميره نوشتم ،تا همه مونجمعه مورخ ١٣٩١/٤/٢ را يادمون باشه ومعجزه خدا را يادمون بمونه وبدونيم كه او لحظه اي ما بنده هاش را يادش نميره وبي انصافيه كه ما فقط وقت نياز يادش بيفتيم مي خوام بگم خدايي كه من شناختم خداي خشمگيني نيست كه توكتابهاي درسي مون خونديم كه منتظر يه اشتباه ازطرف بنده هاشه تا عقوبتشون كنه خداي من خدايي هست كه غم بنده اش را مي خوره ومي خواد اونو با چيزهاي بهترمهمتراشنا كنه وگاهي براي همين يه موانعي سرراهش مي ذاره تا بنده اش چيزي فراترازچندمتري جلوپاش را ببينه خداي من خداي مهربونيها ولطفها ست كه لنگه نداره

حالا حالاها بايد صبركنيم وتوكل تا خداخودش همه چي را مهياكنه دعامي كنم هرچي خيره پيش بيادوتا چندماه دیگه بیام اینجا وخبرم را با بوق وکرنا بگم توکلت علی الله

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سمانه
4 تیر 91 10:25



ممنون سمانه عزيزم محمدباقرنازنينت را ببوس
زهره مامان هلیا
4 تیر 91 12:52
خدا رو شکر امیدوارم همیشه خبرای خوش بشنوید


قربون لطفت زهره جون نازنینم هلیا خوشگله راببوسش
فایقه
4 تیر 91 19:46




خودت گلي ابجي جان
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آريا
5 تیر 91 10:13
اميدوارم هميشه خبراي خوش بشنوي و خداي مهربونت هميشه ي هميشه پشت و پناه تو و خانواده مهربونت باشه


ممنون مامان ارياي گل وگلاب
ممنون ازاينهمه اظهارلطفت عزيزدلم
الهي توهم هميشه خبراي خوب بشنوي ودركنارهمسرت وگل پسرنازت شادباشي اريا جونم را ببوسش

مامان نیایش
5 تیر 91 11:03
همیشه در پناه لطف بی کران خدا باشید
خیلی قشنگ گفتی همین طوره و باید همیشه فقط به خدا توکل کرد که بهترین ها رو برای بنده هاش می خواد
شاد باشید همیشه


قربون لطفت زهره عزيزم
نمي دونم درجواب مهربونيات چي بگم وچطوربگم فقط مي تونم بگم تووفرشته نازنين وهمسرمحترمت را به همون خداي بي همتا مي سپارم تا همواره دلتون شادولبتون خندون باشه

مامان علی
5 تیر 91 19:46
خوشحالم برای همه خوشحالیات گلم . وقتی حضور خدا رو در کنارت حس می کنی برای همه همه دردمندا و مریضا دعا کن ...من هم خدای تورو خیلی دوست دارم دوست گلم یقین دارم که دلت خیلی پاک و صافه خیلی .


دعا مي كنم براي همه دعا مي كنم زيادچون انرژي دعايي كه براي ديگران باشه به خود ادم برمي گرده ومن اينو بارها ديدم دوست نازنينم توهم الهي همواره دلت شادولبت خندون باشه ممنون ازحضورگرم وپرانرژيت
هادی
6 تیر 91 10:19
… ……… … …… ★
$… … …… … ★… ★
$$… … …… ★… … ★
$$$… …… ★ … … …★
$$$$…… ★ … … … …★
$$$$$…★ … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$………★…★…★… ★
$$$$$$$$$$$$$$ … …… … …… … ★
$$$$$$$$$$$$$… … … …………★
$$$$$$$$$$$$… … … ………★
$$$$$$$$$$$… … … … …★
$$$$$$$$$$… … … …★ امیدوارم آسمون زندگیتون همیشه صاف و مهتابی باشه ★
$$$$$$$$$$$… … … … … ★
$$$$$$$$$$$$… … … …… …★
$$$$$$$$$$$$$……… … …… …★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … ★
$$$$$$$$$$$$$$$……★…★…★ … ★
$$$$$…★… … … … … ★
$$$$… …★… … … … ★
$$$… … …★… … … ★
$$… … … …★… … ★
$… … … … …★… ★
خیلی عالی بود ممنون که شادم کردی
اجازه بدی لینکت میکنم


ممنون ازحضورتون منم شما را لینک کردم
زهره مامان نیایش
6 تیر 91 14:04



قدمت بوسه باران زهره خانومم خودت گلی نازنین
مامان گیسو جون
7 تیر 91 3:04
سلام عزیز دلم
وای چقدر لذت بردم
الهی همیشه بهترینها نصیبتون بشه
الهی هیچ مریضی تو بیمارستان نباشه



سلام مامان گيسوي نازنين ،‌يارديرينه وبلاگم
لطف داري خانومم الهي تو گيسوي نازم وهمسرمهربونت هميشه درپناه خدا وشادباشيد به دعاي زيبا آمـــــيــــن ميگم
مامان گیسو جون
7 تیر 91 3:05
نمی دونی چقدر کامنتت منو ازنگرانی درآورد ممنونم ازمحبتت
ممنونم ازشما دوستانی که همیشه با من هستید


خواهش ميكنم دوست گلم خيلي خوشحالم كه پيغامم به دردت خورد شرمنده ام نكن توخودت اينقدر با محبتي كه من يكي به پات نمي رسم فقط خواستم نگران نباشي چون من روزهاي تورا پشت سرگذاشتم ومي دونم چي ميگي همواره دلت خوش ولبت خندون باشه گيسوخانوم خوشگلمو ببوسش

هادی
7 تیر 91 8:58
ممنون که به وبلاگ من سر زدید.....
بازم به وبلاگم بیایید.........


خواهش مي كنم
چشم موفق باشيد
مامان آريا
7 تیر 91 11:00
ماماني خصوصي داري
در ضمن من رمز مي خوامممممممممم


قربونت بشم مامان ارياي گلم راستش اين پستاي دلنوشته اي فقط غصه ها ودرددلاي منه با ذكرنام افرادبه اين ترتيب خيلي زيادي خصوصيه واين پستهاچيزي جز ناراحتي نداره وقتي دلم اززندگي وادماش خيلي مي گيره مي نويسم شايد كمي اروم بشم وبه اميدي كه روزي همه اش راپاك كنم
جت رو.............هدیه خلاقیت
7 تیر 91 17:30
دوستان عزیز سلام شرکت پایور تجارت به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی وشروع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پکیج های استثنایی از هواپیماهای خود را شامل بسته هایی با 20 درصد تخفیف ارائه کرده است. برای خرید آنلاین میتوانید به سایت جت رو مراجعه فرمایید. http://www.iranjetro.ir/ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان نیایش
9 تیر 91 12:05
سلام عزیزم ممنون پیشمون اومدی اگه د وست داشتی به نیایش رای بده ممنون http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


سلام زهره خانومم به نيايش خانوم كدبانو راي دادم
مامان علي خوشتيپ
9 تیر 91 12:21
خدا رو شكككككككككككر .خيلي خوشحال شدم.ايشاالله هميشه سلامتي باشه براتون


قربونت دوست گلم توهم الهي هميشه دل شاد باشي
مامان آريا
10 تیر 91 11:34
عزيزم بابته رمز خواهش مي كنم اميدوارم هيچ وقت ناراحتي برات پيش نياد كه از اين پستاي غمگين بزاري و هميشه خنده روي لبت و شادي توي دلت باشه
بوس براي دخمل خوشگلم

دوست گلم بينهايت ازت ممنونم كه مي فهميم به اميدروزي كه بتونم اين نوع پستها را پاك كنم
توهم هميشه دلت شادولبت خندون باشه اريا خان را ببوسش

مامان نيروانا
10 تیر 91 16:00
براي دل پاكت هميشه بهترين بارانهاي رحمت الهي رو آرزو دارم عزيزم. ما رو هم از دعاي خودت بي نصيب نذار


قربون لطف ومحبتت خواهرگلم محتاج دعاي تو وهمه دوستام هستم
شبنم
11 تیر 91 8:53
خیلی وقته ازتون بی خبرم حسنی خانومی خوبه
خدا رو شکر بابت خاله فائقه
این دلنوشته ها رو همه دارن انشاا... کدورتا موندگا ر نباشن هیچ وقت


سلــــــــــــام شبنم خانوم گل
كجايي دختر
خيلي ازديدنت خوشحال شدم
قربون محبتت عزيزدلم
توكه مي دوني ما زنا خصوصا ازنوع يزديش باچه مشكلاتي روبروهستيم به دعاي قشنگت ازته دلم امين ميگم
سيدمحمدآقاي عزيزم را ببوسش
مامان ماهان
11 تیر 91 20:40
سلام سلام
وااااااااااااااااای چقدر زیبا نوشتی
منم از این مسائل برام خیلی پیش اومده
خدا خیلی خیلی بزرگه و اگه همیشه توکلمون به خدا باشه همه چیز درست میشه
برای خاله فائقه خیلی خوشحال شدممممممممممممم
الهی همه مریضها شفا پیدا کنن و لباس عافیت به تنشون بپوشن
منتظر خبرای قشنگت هستم


سلام مامان ماهان نازنين
الهي همه مريضا شفاپيداكنن ودردتوجامعه نباشه
ممنون ازاينهمه ابرازلطفت عزيزم
توهم همييشه خبراي خوب خوب بشنوي
فایقه
11 تیر 91 23:33
سلام
رمز لطفا.....فقط مثل دفعات قبل نباشد



ههههههههههههه
مامان نائیریکا
13 تیر 91 22:09
سلام خوبی؟ چند وقت نمی تونستم بیام تو وبلاگت. خدا رو شکر سفر بهت خوش گذشته. خیلی خوشحالم حال مامان هم خوب شده.


سلام فرانك جان خودم خوبيم خداراشكركم پيدايي خواهر!!!!
شايد به خاطر عكسا بازنمي شه
ممنون ازلطفت عزيزم ناييريكا جونم را ببوسش
سیاهچاله
14 تیر 91 11:57
سلام.
منتظر بوق و کرنا می مونم.
به من رمز نمیدین؟!


سلام
منتظرباش وبرامون دعاكن
حكيمه جونم باشرمندگي خيلي زيادهمونطوري كه به يكي ديگه ازدوستام هم گفتم اين پستاي دلنوشته اي همش پرازغصه هاي منه با ذكرنام افرادمطمئنم كه دركم ميكني اين پستا تا چه حد خصوصيه هرموقع دلم ازبعضي ادما مي گيره مي نويسم ازشون تا كمي خالي بشم به اميد كه اينكه روزي بتونم پاكش كنم
سیاهچاله
15 تیر 91 13:18
نظر من کو؟!
رمزم کوش پس؟!


خانوم طلا نظرت كه هست مگه نديديش ؟ صفحه دومه يه نگاهي بكن من دوباره برات جوابمو كپي كردم
(حكيمه جونم باشرمندگي خيلي زيادهمونطوري كه به يكي ديگه ازدوستام هم گفتم اين پستاي دلنوشته اي همش پرازغصه هاي منه با ذكرنام افرادمطمئنم كه دركم ميكني اين پستا تا چه حد خصوصيه هرموقع دلم ازبعضي ادما مي گيره مي نويسم ازشون تا كمي خالي بشم به اميد كه اينكه روزي بتونم پاكش كنم)
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:45
عزيزم باز كه پست دل نوشته نوشته ما دوست داريم هميشه تو گلمون شاد و سر زنده و با انرژي باشي
بوس براي حسني عزيز خودم ناراحتي هاي دنيا و آدماي بدجنس دور و اطراف و بي خيال حسني و رو عشقست


قربون دل مهربون وبي ريا بشم من دوست گل خودم مگه ميشه دوستاي نازنيني مثل شما ها داشته باشم ودلم بگيره مشغول ويرايش پست جديدم هستم