حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

روهم روهم

1391/6/17 17:44
نویسنده : ماماني
662 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

دخترک نازمن سلام

به نظرت این عکس چه مفهومی دارهنایت اسکین

حالت پاهات یه جوری شده نه نایت اسکین

یه عکس دیگه هم گرفتم شاید متوجه یه چیزمشکوک بشی

بله عارضم خدمتتون که جنابعالی هرچی جوراب توکشوداشتین دراوردین وپاکردین تعدادزیادیش را خودت پاکرده بودی وبرای پوشیدن بقیه جورابا ازمن کمک خواستی دیگه توپات نمی رفت هم اشک تو دروامده بود هم اشک من ولی مگه کوتاه می اومدینایت اسکین 

بعدازاینکه جورابارا پوشیدی دمپایی که برات بزرگ بود ودوستش داشتی را اوردی وپا کردی وبا خوشحالی گفتی"حالا پاهام بزرگ شد ودمپاییم اندازه ام شد" اون موقع بود که مامان تیزهوشت هدف ازپوشیدن اینهمه جوراب را فهمید وبالای سرش چراغ روشن شد

بعدازمدت کوتاهی که احتمالا پاهات داشت می ترکیدبا حالت هشداردهنده ای گفتی "نبادجوراباشونا روهم روهم (روی هم دیگه) پا کنن خوب نیس" خوب این حرف یعنی جورابها را دونه دونه در بیاریم حدوددوازده جفت جوراب پاکرده بودی هنوز هم نمی دونم چطورتحمل کردی با تصورش پاهام دردمی گیره

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فایقه
17 شهریور 91 17:56
الهی نفسشش شم
خیلی خندیدم
وقتی لباس های خاله را با وضع جالب می پوشه و طلاهای سنگین خاله را 3 ساعت سر و گردن میکنه و تحمل می کنه که نشون بده به عمو که خوشکل شدم دیگر این کار ازش بعید نیست
به خدا من تحمل نداشتم این همه وقت اینها سر و رویم باشه
تازه مهم تر این که چه عکس های خلاف عرفی چه معنی داره



خنده هم داره مي بيني دخترما چه كارا كه نميكنه
واييييييييي خدا نمي دونم اين دخملي چه چيزش به مامانش رفته نه من ونه او هههههه
خلاف شرع چرا خواهرشلوارك پاشه ولي بالاگرفته تا ساقهاي بلوري پيداباشه ههههههه يهو ياداون كلاغه افتادم هههههههه
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:17
وای نه !!!!!!!!!!!!!!!!!! هزار اا... اکبر به هوش این جیگر
وای موندم به خدا ببوسش


سلاممممم مامان گيسوي نازنين كم پيدايي دوست قديمي
قربون لطفت عزيزم تو هم گيسو جونم را ببوسش
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:17
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php



چشم حتما خانومم
موفق باشي
الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 11:50
وای خدا مردم از خنده!!!!!!
وای دلم.........

قربون این تیزهوشی خودت و مامانت
خاله با عکسهای یسنا به روزم منتظرتم


حق داري خانومم خودمم خيلي خنديدم امان ازاين وروجك!!!!

اومدم الهه جان دلم داره پرميزنه برايسنا جونم
مامان نیایش
19 شهریور 91 14:55
الهی عزیزم دخمل باهوش

بزرگ میشی کم کم عجله نکن
ممنون خاله فینگیلی جون شاد باشی


خوب من كمي عجله دارم خاله مهربونم
قربون محبتت زهره عزيزم
سیاهچاله
20 شهریور 91 11:02
خب دیگه هرکی از هر پست هرچی دلش بخواد میفهمه.و منم فهمیدم که دختر شما12 جفت جوراب دارند و من 2جفت.میشه یه چند جفتی رو بدین به من که منم جورابام زیاد شه؟!


ازدست تو خاله شيطون !!!!!!!
اين دوازده جفت شامل جورابهايي كه حسني كوچيكش هم شده بود مي شدا
حالا نمي دونم تو اندازه ات هست يا بزرگه برات !!!!
اي خدا كي بشه ني ني كوچولوت همين جورفيلمت كنه آي بخندم من ههههههههه
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:48
سلام حالتون چطوره؟
این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟
ای جونم خدا
عزیزم فردا تولدمه...
فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا


سلام خداراکشرخوبیم
اوهم مشغول شیطنت !!!!!!!
به سلامتی مبارک باشه خاله مهربون
حتما میام
مامان نیروانا
24 شهریور 91 12:24
بابا این حسنا خیلی فوق تخصصه. خیلی کارای خلاقانه ای میکنه. ای فداش مامانی خیلی بهت تبریک میگم که هوش این کوچولو رو اینجوری بارور کردی، آفرین. جون تو خیلی لذت بردم از اینهمه ذکاوت. خدا محکم توی دستای خودش نگهتون داره. به پرورش خوبت ادامه بده فائزه جونم. میبوسمتون


قربونت برم فريباجون نازنين من
اينقدرحرفات بهم انرژي مي ده كه حدنداره ازبس همه چي را خوب مي بيني البته بنده به عنوان دستيارخانم متخصص گاهي جانم تا حلقم بالامياد
فداي تودوست عزيز
مامان مهشید
26 شهریور 91 10:55
الهی چه با مزه نصیحت هم می کنه عاشق اون رو زهایی هستم که کمدی یا کشویی رو مرتب می کنم و مهشید میاد و لباسها رو قاطی پاتی می پوشه .... بوسش کن گل دخترت رو از طرف من


قربون محبتت دوست گل وگلاب من
حسني براي نصيحت كردن حسابي وارده انگارمدتها سخنران بوده اززبان بدن هم به خوبي استفاده مي كنه كه من نمي تونم شرحش را بدم راستش ازنحوه حركت دادن دست وپا وميميك اجزاءصورتش خيلي بيشترازحرفاش خنده ام ميگيره وهمين فيلم بازيهاش هست كه منو تسليم كي كنه
توهم مهشيدجان نازنينت راببوس

مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 10:40
روزت مبارک عزیزم


ممنون ممنون هزاربار
ازاينكه به يادمون هستي دوست عزيزم
مامان نیایش
29 شهریور 91 11:24
روزت مبارک دخمل ناز


قربونتون خاله زهره نازنينم برنيايش جون هم مبارك ازطرف من ومامانم ببوسينش
سیدمهدی
3 مهر 91 1:44
سلام مامان حسنی عزیز اومدم فقط حالی ازت بپرسم خودم که حال ندارم
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:55
خصوصی داری


ممنون دوست قديمي گل من
مامان یکتا
9 مهر 91 8:42
قربون اون هوشت برم خاله جان ای ول...........................


شما لطف دارين خاله خونم ممنون يكتا جون را هم ببوسينش
مامان ماهان عشـ❤ــق
24 مهر 91 10:21
پاهای خوشملت رو قربون باهوش خاله.


قربون صورت ماه ومهربونتون خاله خوبم
قربون همه لطفها ومحبتهاتون خاله خيلي خيلي عزيزم
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
9 آذر 91 5:24
سلام عزیزم
امروز9.9.91باشکوه ترین روزی دیدار تو و مادر مهربونته
همون روزی که برا اولین بار تو رو به آغوش کشید....
سالروز چنین روزی به این بزرگی و مقدس رو به قلب مهربونت تبریک میگم
و دعای خیر برای مامان خوب تر از گلت


سلام خانومم به كلبه ما خوش اومدين
خيلي ممنون ازمهربوني ومحبتتون
هميشه شادباشيد