حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

اَنگيره بيز

1391/7/30 13:42
نویسنده : ماماني
532 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

عزيزدلم سلام

مي دوني انگيره بيزچيه؟ چه شكليه؟ چه كارمي كنه ؟

انگيره بيز همون چيزيه كه توخونه هروقت ميام پاي كامپيوتربشينم فوري مي دوي سمتم ومي خواهيش

این کلمه درواقع بازيAngry birds است كه تومخففش كرده وحالا شده انگيره بيز

نمي دونم چه چيزجالبي داره كه اينقدر دوستش داري بچه ها را باخودت به خونه مياري كه انگيره بيز نشونشون بدي  

هرجا هم يكي ازاون گنجشكاي بازي را مي بيني فريادميكشي "انگيره بيز"

موقع خواب ميگي "انگيره بيز رفته خوابيده " انگاركه انگيره بيز يه جورحيوان يا پرنده است

به هرحال عالمي داريم با اين جناب انگيره بيز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الهه مامان یسنا
3 آبان 91 13:30
جونمممممممممم. مامانی درستش همونیه که دختر طلا میگه خود سازنده اش هم میخواد اسمش رو عوض کنه بذاره انگیره بیز


ا پس من نمی دونستم چقدر ازدنیا عقبم اله جون عزیزم
یسنای نازنینت را ببوس
سیاهچاله
5 آبان 91 14:54

این منم که این جام؟
بخدا هنوز باورم نمیشه.ینی چیشده؟من خوابم یا بیدار؟
اگه بدونین با چه نا امیدی وبتون رو باز کردم.
خدارو شکر.


به به یعنی چشام درست می بینه
ابجی حکیمه بالاخره موفق شد وتونست این وب را ببینه
خداراشکرمشکل حل شد هیچ وقت نا امیدنشو کامپیوترت باهات شوخی کرده نمی ذاشته وارد وبلاگ حسنی بشی ههههههههه خوشحالم که تونستی وصل بشی
مامان ماهان عشـ❤ــق
8 آبان 91 0:19
ما هم همینطور


اي جانم قربون ماهانم برم من
سمانه
15 آبان 91 18:53



قربون محبتت سمانه جان محمدباقرگل را ببوسش
سیدمهدی
16 آبان 91 2:55
سلام .عید شمااااااااااا مبارک من اومدممممممممممممممممم
خاله زهرا
18 آبان 91 23:50
سلام گلم خوبی؟؟؟؟
آپم خوشحال میشم بیای


سلام خاله زهرا جان
خداراشكرخوبيم
چشششششم
مامان مهشید
23 آبان 91 9:23
ای جونم منم خیلی دوست دارم این بازی رو


اتفاقا مريم جونم سراين بازي همش يادت مي كنم وناخوداگاه خنده ام ميگيره بايدانجمن دوست داران انگيره بيز تشكيل بديم هههههه
سیاهچاله
29 آبان 91 16:55
سلام.ما یک دوست وبلاگی داشتیم که نمیدانیم چرا تازگی ها این قدر تنبل شده.نمیدانید دوست تنبل ما کجا هستند و چرا نمی آیند؟!!؟!


سلاممممممممممم
ابجي حكيمه هميشه خوب من
امان ازاين رفيق تنبل
انشالله به زودي مياد كمي بي حوصله شده
حداقل به خاطر رفقاي با معرفتش تنبلي را ميذاره كنارومياد
مامان نيروانا
1 آذر 91 10:16
فائزه جونم خوبي؟ كجايي؟ اميدوارم كه نبودنت فقط بخاطر مشكل كامپيوترت باشه عزيزم. فداي حسنا و انگيره بيزش بشم من.


قربون محبتت فريبا جان گل ونازنين
هستيم زيرسايه شما دوستاي خوب
ميام وبت برات مي نويسم شرمنده كه نگرانت كردم
قربون اينهمه محبتت نيرواناجونم را ببوس
آزاده
9 آذر 91 15:48
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر


سلام
چشم مزاحم ميشم
سیدمهدی
14 آذر 91 16:35
سلام . یه خبر داغ دارم اگه از نت خرید میکنید مثل خرید کارت شارژ پیشنهاد میکنم این پست ام رو بخونی
مامان ماهان
16 آذر 91 0:18
سلام فائزه جون.باز هم که به در بسته خوردم.کجایید.بلا دوره ایشالله.امیدوارم هر جا هستین سالم و شاد باشین.


سلام مليحه خانم گل وگلاب
خدانكنه به دربسته بخوري خواهر
قربان اين همه محبت عزيزم ميام وميگم انشالله اتفاقات اين مدت را
سیاهچاله
17 آذر 91 11:59
شما که نیستین من همینجور برای دل خودم میام یه سلامی عرض میکنم میرم...


شرمنده حكيمه جان اصلا دسترسي به نت نداشتم
قربون ابجي كوچيكه بامعرفت
بوسسسسسسسسسسسس
سیاهچاله
22 آذر 91 21:09
این یک تهدید است.لطفا هرچه زودتر وبلاگ خود را به روز کنید


وايييييييي يعني خيلي ترسيدما
چششششششششم
فرانک (مامان نائیریکا
23 آذر 91 16:47
سلام عزیزم . انگری برد همه دوست دارند و نانا هم بهش یم گه انگه نانا .............. راستی با تاخیر تولد حسنا جونم رو هم تبریک می گم راستی به سختی موفق شدم وبت رو باز کنم

سلام مامان فرانك عزيز
الهي قلبونش شم من ازطرف من ببوسش
ممنون ازلطفت خانومم
متاسفم نمي دونم چرا اين جوريه ؟