حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

خبرخوش آبجي جون

1391/10/12 13:47
نویسنده : ماماني
435 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

عزيزدلم سلام

دقيقا يك سال پيش شب اربعين درمورد يه دوستي توپست ابجي جون نازنين من برات گفته بودم كه سالهاست با هم دوستيم ومن بهش ميگم ابجي جون ومثل خاله فائقه دوستش دارم دوستي كه هنوز نديدمش يه دوست مجازي ،‌يه همشهري اينترنتي كه باناراحتيش غمگين مي شم وبا خوشحاليش شاد

دوست گل من مدتي بود كه به دنبال درمان بود وبعدازيكبارنتيجه نگرفتن اين دفعه با هزارخوف ورجا دوباره درمان را شروع كرد با بچه هاي اينترنت براش دعا خونديم نذر كرديم از حاج خانم وماماني وخاله خواسته بودم براش دعاكنن وپريروز جواب ازمايشش لب مرزبود ودوباره امروز صبح ازمايش مجدد داد ازصبح تا حالا خيلي نگران بودم خدا مي دونه چه به دل خودش رسيد دستم به كارنمي رفت و فقط چشمم به موبايلم بود تا خبري ازش برسه به قول جناب سعدي "خبرم بده كه جانم بدهم به مژدگاني" وساعت دوازده ظهر آنچه كه منتظرش بودم اومد

جواب ازمايش مثبت شد

نمي دونم چطوربگم چه حالي داشتم نتونستم جلواشكام رابگيرم اينقدر خوشحال شدم كه حدنداشت به همون اندازه اي كه ازباردارشدن خاله فائقه خوشحال شدم براي ابجي جونم هم خوشحال شدم بلافاصله به ماماني زنگ زدم وخبرخوشم رادادم من وماماني هردوگريه مي كرديم چي مي تونم بگم جزاينكه خدايا شكرتتتتتتتتتتتت

بعضي وقتا ادم مي خوادبپره بغل خدا وماچش كنه وحالا ازاون وقتاست گاهي وقتا تاريخ روزايي كه معجزه خدا راديدم براي خودم ياداوري مي كنم و 91/10/1٢ ازاون تاريخهاست تا يادم بمونه كه خداي من چقدر بزرگه چقدر مهربونه چقدر دوست داشتنيه چقدر ماههههههههه

ازخدا مي خوام  ابجي جونم دوران بارداري خوبي راپشت سربگذاره وبا كوچولوهاي سالم وصالحش خوشحال وخوشبخت باشه اميدوارم اجر صبرش را به بهترين نحوببينه


اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته

خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد

وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش

نگرانش میشوم

 دلتنگش میشوم

وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست

هرچند کنار هم نباشیم هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزودارم

هرکجا که باشد

پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 12:59
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مرمر(مامی کسرا)
13 دی 91 11:40
سلام.وب قشنگی دارید و البته دختر نازنینی.من لینکتون کردم خواستید شما هم لینک کنید.راستی منم از خبر بارداری دوستتون خییییییلی خوشحال شدم.


سلام ممنون ازحضورتون دوست عزيز
با افتخارلينكتون كردم
نی نی طاها
13 دی 91 11:54
دوست خوبم
ممنون . چقدر مهربونی!!!
خوشحالم که خدای مهربون تو رو هم خوشحال کرده و خنده رو لبات اورده
همیشه شاد باشی
دختر خوشگلت هم دیدم چقدر نازه
همیشه سلامت باشه


مليحه جانننننن
چقدر ازاومدنت خوشحال شدم قربون قدمت دوست گلم
خداراشكركه حال عمه نازنيت خوبه
توهم همواره تنت سالم دلت خوش ولبت خندون باشه طاها جان گلت را ازطرف من ببوسسسسسسسس
مامان ماهان
15 دی 91 18:12
واااااااااااای خدا رو شکر.چقدر برای آبجی بزرگه خوشحال شدم.ایشالله به شادی و سلامتی نی نیش رو بغل کنه.آمین.
ممنون پیک خوش خبر.


الهي امين
مليحه جان فكركنم بشناسيش يه بارادرسشو بهت دادم يادته ؟
مامان نيروانا
16 دی 91 14:28
قربون آبجي گلم و آبجي گلش برم جفتي. خيلي براي تو و دوست مجازيت خوشحالم فائزه جون، خدا رو شكر، خدا رو شكر كه فريادهاي ما بي جواب نيست و تنها قلب خوب خدا،‌ جواب ماست. واي منم خيلي دلم ميخواد يه ماچ گنده از صورت خدا بكنم. حس ميكنم هر بوسه اي كه با عشق نثار ميكنم لبم به لپ خدا هم ميچسبه. تو هم اين حس رو داري مگه نه دوست مجازيِ عين حقيقت من! (برسد به لُپ فائزه و خدا)

فداي توو فرشته نازنينت برم من ممنون ازاينهمه لطف ومحبت
اين مدت هرباريادم مي افته خداراشكرمي كنم زماني كه خبردارشدم تنهاتوماشين بودم خوبه بخاطرزمستون شيشه هاي ماشين بالا بود بلند بلند گريه مي كردم وقربون صدقه خدا مي رفتم (بازم خوبه اون موقع تو اداره نبودم وگرنه چه ابروريزي مي كردم!!!!!)
باحرفات كاملا موافقم نمي دونم كجا خوندم اينوكه خدا ميگه مي دونيد من كه ازشما راضي ام؟ زماني كه شما قلبا ازخداتون راضي باشيد بوسه گرمت به لپ من رسيد شادباشي ودل خوش وسلامت دوست حقيقي من