حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

دردسرهای استقلال حسنی جونی

1390/3/13 18:41
نویسنده : ماماني
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسک مامان سلامشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

من وتو برای غذاخوردن عالمی داریم بکش پس کش حسابی فکرکنم بعدازهربازغذا دادن چندگرم وزن کم میکنم چون مستقل شدی قاشق فقط باید دست خودت باشه وخودت به تنهایی غذابخوری کمک هم لازم نداری شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے اگه خدای نکرده من دستم به قاشق بخوره وبخوام کمکت کنم تاکمتربریزی ازاینکه استقلالت راخدشه دارکردم ناراحت میشی ودادمیزنی" نه " واگه تکراربشه محتویات داخل قاشق را میریزی و.....

به این ترتیب وقتی بخواهی مایعاتی مثل آبگوشت ماست آبمیوه و... بخوری سرتاپای خودت ومامان دیگه معلومه چه ریختی میشه

همه اینها یک طرف تازه اگه باباهم ببینه داری چه کارمیکنی ناراحت میشه ومیگه چرا قاشق تنهایی دستت میدم

 

منم موندم بین بابا وحسنی وای خدا به من طاقت بده ازدست این دخمل وباباششِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

                                            

اینم یه عکس از عملیات ماست خورونت البته چون قراربودبری حموم دیگه من بهت سخت نگرفتم

 

 

دخمل خندون من بادندونای نو وموهای فشن شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فرشته
14 خرداد 90 1:43
سلام عزیزم ای جونم قربونش برم گلمو با اون ماست خوردنش خاله جون با موهات ماست خوردی ؟ بوسسسسسسس
مامان فرشته
14 خرداد 90 11:35
hلهی قربونت برم عزیزم
تو همه جوره برام عزیزی
بوسسسسسسس

قربونت خاله جونم
سميرا
14 خرداد 90 12:30
آبجي گلم اينكه گفتم سن و سال محض شوخي بود گفتم بخنديم عزيز دلم منو شما تقريبا هم سنيم
عزيز دلم قربونت برم كه اينقدر ماهي
در ضمن اين حسني خانم خاله هم خيلي خوشمله بوس واسش
گازش بگير :>
<قلبونت برم خاله سمیراجونم

مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:42
قربون خنده هات برم که چقدر از غذا خوردنت ذوق کردی______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________
_____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$$______________
________________$$$$$$$_________________
___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$______________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____
______$$$__*ღ*__________*ღ*___$$$_______
_______$________________________$________


چه قلبای خوشگلی خیلی ممنون
مامان حسین
15 خرداد 90 11:40
خدا صبرت بده خانومی


واقعا
مامان فرشته
16 خرداد 90 3:00
یه دنیا ازت ممنونم عزیزمممممممممممممم
بوسسسسسسس


قربونت خانمي
سمیرا مامان سپهر
16 خرداد 90 10:27
سارا
16 خرداد 90 10:53
وای الهی بگردمت خاله
مامانی این مشکل همه ماماناست
خسه نباشی عزیزممممممممممم

خيلي ممنونم ساراجان
فرانک
16 خرداد 90 14:14
عزیزم نائیریکا هم کارش همینه و بزارش تو صندلی غذا و یه ملحفه زیزش پهن کن


فرانك جونم صندلي توي صندلي غذا نميشينه
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:53
سلام گلم خوبین ؟
بوسسسسسسس


خيلي ممنونم قربونت