حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

فرشته من درمسابقه خواب یک فرشته

1390/3/20 14:28
نویسنده : ماماني
603 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيد

فرشته مامان سلام

برای اولین بارمی خوام عکست را برای مسابقه خواب یک فرشته بفرستم دیشب توعکسات میگشتم تا یکیشون راانتخاب کنم وبفرستم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے ولی خیلی سخت بود چون تووقتی بیدارهم هستی فرشته ای دیگه چه برسه به زمانی که خواب باشی بعضی وقتها که خواب میری مدتها میشینم ونگاهت میکنم ودلم آروم میشه وخدارابخاطر فرشته زندگیم شکرمیکنم

deborah.mihanblog.com

بالاخره این عکس را انتخاب کردم که خودم هم اسمش راگذاشتم فرشته ای بنام حسنی               


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر سامان
20 خرداد 90 11:47
سلام
واقعا اسم خوبی انتخاب کردی
فرشته حقیقا درسته

لطف دارین مامان سامان جون
مامان حسین
21 خرداد 90 0:58
وای چه معصومانه عزیزممممممم


ممنون
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 13:56
سلام عزیزم
قربونش برم چه ناز خوابیده


لطف دارين ممنونم مامان ابوالفضل جون
فرانک
22 خرداد 90 18:59
عزیزم ببخشید من امتحان دارم و وقت نمی کنمم بهتون سر بزنم . من هم تو مسابقه شرکت کردیمو برام کد رو بفرست
سيدمهدي
26 خرداد 90 4:21
سلام.سلام.سلام...آپم .آپم .آپم. .جدي آپم . وااااا آپم ديگه خنده نداره كه پاشو بيا