حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

هواي باروني سه نفره

1391/10/13 15:22
نویسنده : ماماني
456 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 

دخترپاييزي من سلام

يه صبح تعطيل كه هوا حسابي بوي بارون مي دادوگاهي هم يه قطره ازاسمون مي چكيد دلمون هواي پياده روي كرده بودبعدازصبحانه اماده شديم وسه تايي زديم به خيابون

وقتي من كوچيك بودم بابائي ازسفردوتا چترخوشگل براي من و خاله سوغات آورده بودن كه حالا چترمن  به تو رسيده وخيلي دوستش داري تواين هواخوري سه نفره چتررا دست گرفته بودي وحسابي كيف كرده بودي بنده هم دوربين به دست فقط عكس مي گرفتم باباهم كه چاره اي جزتحمل معطلي وفيلم بازي مادر ودختر نداشت

 

 

 

 

 

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
14 دی 91 0:05
به به چه دلچسب و شیرین و رو یایی. همیشه خوش باشی عزیزم


ممنون الهه عزيزم قربون لطفت خانومم
مامان نائیریکا
14 دی 91 1:32
سلام
خوبی ؟
واقعا سمیرا باردار شده خیلی خوشحالمممممممممممم


سلان خداراشكر
بهههههلههههههههه خداراشكر
مامان ماهان
15 دی 91 18:13
پیاده رویهای سه نفرتون مستدام.


خيلي ممنونننننننننن شادباشي
مامان نيروانا
16 دی 91 14:31
بازم حال كردم. حسناي نارنجي من با اون چتر گل گليت يه دنيا شادم ميكني كه ميخندي خاله. هزار آفرين به تو و مامان گلت. خدايا شكرت كه مشكل كامپيوتر و اينترنت فائزه م رو برطرف كردي. حالا همچين آپ ميكنه كه بيا و ببين. به گردش نميرسي ماشالا


قربونتون خاله خوبم منم وقتي مياين خيلي خوشحال ميشم
فريباجون تازه كجاش راديدي مثل عقده اي ها افتادم رو دورتند وچندتا پست هم دردست اقدام دارم كه درحال ويرايشه هههههههه
باران قلنبه
16 دی 91 15:11

سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5

بهتون راي دادم موفق باشيد





مامان مهشید
16 دی 91 20:11
همیشه سلامت باشی شاد دخترک زیبا


مريم جان گلم تو هم دلت خوش ولبت خندون باشه مهشيدجونم راازطرف من ببوس