حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

نقاشي هاي دخترم

1391/10/17 7:57
نویسنده : ماماني
457 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین
 

نازنين مامان سلام

تومرور وجمع كردن عكسها چشمم به عكسهايي افتاد كه چندماه پيش ازنقاشيهات گرفته بودم ولي تووبت نذاشته بودم نقاشيهايي كه مربوط به حدودشش ماه قبل مي شد وقتي دوسال ونيمه بودي عكسارا جمع وجور كردم تا برات بذارمشون

نایت اسکین

جناب زرافه عزيز

نایت اسکین

نایت اسکین

تصويرخانوادگي جناب زرافه عيالوارباخانواده محترم

نایت اسکین

يه دختربا موهاي بلند كه عشق اين روزاي توهست

نایت اسکین

نایت اسکین

كيفيت عكس خوب نشده ولي اين عكس مربوط به چرخ وفلك هست البته با داستان مخصوص خودش

نایت اسکین

بهت گفتم اين چيه مي كشي ؟

انتظارهرچيزي را داشتم جزاين جواب : "تل سَرُمه "

وقتي دقت كردم ديدم هم حالت هفت وهشت تل وهم نگينهاي سه تايي سه تايي روي تل راهم درست كشيدي

نایت اسکین

جناب خرسي همون آشناي قديمي كه قبلا كچل بودن تو ورژن جديدموكاشتن وهمونطور كه مشخصه موهاشونم بلندشده

نایت اسکین

واما نقاش كوچولوي من قلب

نایت اسکین

نایت اسکین

الان هم نقاشي مي كشي ولي سبك كشيدنت فرق كرده وبا توجه به بزرگترشدنت نقاشي هات ديگه تكراري وتقليدي نيست وكاملا نشون دهنده تخيل و ذهنياتت هست راستش علي رغم توصيه ديگران دوست ندارم اين ذهن فعال وپويا را با آموزه هاي كلاس نقاشي خراب كنم دوست دارم خونه ،حيوون وادمها وهرچيزي را همونجوري كه توي خيالت هست همونطوري كه تصورشون مي كني روي كاغذبياري وبتوني درونياتت را زلال وبدون سانسوربا نقاشي نشون بدي

 

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مسیحا
17 دی 91 9:01
wow

جدا نقاشی هاش بی نظیره ... جدی میگم .... فوق العاده بود و منو حیرت زده کرد

زنده باشین


مسيحا جونممممممممممممممممم
درست ميبينم چقدرازاومدنت به اين كلبه درويشي خوشحال شدم
قربون مهربونيت دوست واستادخيلي خيلي خيلي عزيزم
ممنون ازتعريف وانرژي مثبتت
مريمنازگلم را ازطرف من ببوس
مامان نیایش
17 دی 91 11:13
وای خدایا این پیکاسو کوچولو رو نگاه کنین چه قدر قشنگ کشیده خیلی خوشگل بود افرین عزیزم خیلی عالی


قربون اينهمه لطف ومحبتت زهره جونم نيايش گلم چطوره ازطرف من حسابي ببوسش
مسیحا
18 دی 91 8:51
ممنونم از دعوت مهربانانه ات ...یه دونه ای


قربونت مسيحاي گلم خيليييييييي خوشحال ميشم كه افتخارميزباني تووخانواده گلت را داشته باشم
اميدوارم خيلي زود بتونيم همديگه را ببينيم
مامان ماهان
19 دی 91 18:12

تو بی نظیری دختر باهوش و هنرمند و شیرین زبون.



قربان اينهمه لطف ومحبتتون خاله خوبمممممم
مرمر(مامی کسرا)
20 دی 91 15:20
خداییش تل سرتو از همش قشنگتر کشیدی حسنی جونم.دختر باهوشم مواظب خودت باش. بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.بوس بوس.


سلامممممممم خاله جونم ممنون ازتعريفتون خيلي خوش اومدين خوشحالمون كردين كسراي كوچولوي نازنازي را هم ببوسين
مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:41
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده


اي جانم فريباي نازنين من دوست خوبم
ممنون هزاران بار چقدر قشنگه پيغامت پرازانرژي
الهي همه تون سال خيلي خوبي داشته باشين