حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

هديه خداوندبه دنيا اومد

1391/11/30 7:50
نویسنده : ماماني
442 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

دخترنازنينم سلام

بعدازچندروزاومدم با خبراي خيلي خوب هم اومدم انگارهمين چندروزپيش بود كه توپست اعجازخداوندي درمورد يه اتفاق خاص يه معجزه نوشتم وبالاخره اين نه ماه انتظاربه سراومد شنبه گذشته براي سومين بارخاله فائقه براي چكاپ وضعيت خودش وني نيش به بيمارستان رفت و ساعت ده بستري شد ماماني پيش خاله بودن عمومحمدآقا ومامانشون ومن وبابايي هم مضطرب ونگران توسالن انتظار بوديم

روز سختي براي همه بود من كه استرسم اززمان زايمان خودم هم بيشتربود وبدنم انگاري شل شده بود اون روز تا شب هيچي نتونستم بخورم به هرحال حدودساعت 4  خاله را براي عمل سزارين آماده كردن سعي مي كردم اشكم درنياد ومثل هميشه با شوخي فضا را عوض كنم  خداراشكرروحيه خاله ازهمه بهتربودمادروني ني رازيرقران ردشون كرديم وما بازتوسالن منتظرنشستيم تا نوبت عمل خاله برسه ساعت  5 بعدازظهربا اتاق عمل تماس گرفتيم كه گفتن همين الان بچه به دنيا اومد وبه اين ترتيت:

 

      ساعت 5 بعدازظهر

          بيست ويك بهمن نودويك

                    هديــــه خداونـــد بزرگ

                              فرشته كوچـولــوي مـا

                    آقا ايـــرمــــــان

                                                                                            به اين دنيا پاگذاشت

الهي درپناه خداوند وزير سايه پدر ومادرگلش بزرگ بشه وخوشبخت وسعادتمند باشه

نایت اسکین

ایرمان خان یک روزه 

 

نایت اسکین

ایرمان خان سه روزه

اون روزعجله داشتم وماشينم را توپياده روگذاشتم وجناب جرثقيل ماشين را برده بودن البته من كه اول فكرمي كردم ماشين را دزديدن تا اينكه يه اقايي توآپاراتي گفت كه ماشين را با جرثقيل بردن به هرحال به قول ابجي جونم مي گفت اينم ميشه خاطره تا بعدها بهش بخندي

نایت اسکین


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
30 بهمن 91 8:17
سلاااااااااااااااااااااااااااام.
عزیزمی.مبارکه.خوش اومدی طلا پسر.ایشالله درپناه حق و زیر سایه عزیزانت بزرگ بشی و باعث افتخارشون.
چه اسم خوشکلی هم داری عزیزم.خاله جون راست میگن.انگار همین دیروز بود که خبر بارداری مامانی رو شنیدم.
خدا رو شکر که خوبید و سلامت.
خصوصی هم دارید.


سلام دوست گلم
قربون لطفت فدات شم
واقعا روزها چه زود مي گذره وقتي به پستهاي قبلي وبلاگم نگاه مي كنم باورم نميشه چندماه و.چندسال گذشته
خوش باشيد ماهان جونم را حسابي ببوسسسسسس
مامان ماهان
1 اسفند 91 15:42
سلام.خصوصی گلم.


سلام خيليييييييييييي ممنون ازلطفت
فایقه
2 اسفند 91 15:58
سلام فایزه جون

واقعا دستت درد نکنه......خودم که هنوز آپدیت نکردم...دارم میرم آپدیت کنم از ماه نه حاملگی
وقتی عکس این فینگیلی را ديدم کیف کردم....باورم نمیشد روزی برسه و عکس بچم اینجا باشه
بازم دست گلت درد نکنه....به خاطر همه زحمتهایی که بهت دادم که فراموش نشدنی هست ازت ممنونم...خدا خیرت بده از ته دل


سلام عليكم اباجي خانوم زرنگ من
باورم نمي شد بعداززايمان به اين زودي دست بكاروبلاگ بشي افرين دستتتتتتتت هورااااااااااا
خواهش مي شود ابجي جان خجالتم نده مگه من چندتا اباجي دارم هههههه
خودم هم هميشه مي گفتم كي بشه بيام ويه پست براي تولد ني ني فائقه بذارم الهي خداحفظش كنه اين فرشته نازنازي را
قربون محبتت خدا شماهارا حفظ كنه ديگه چوب كاريم نكن اب شدم ازخجالت ايرمان خان گل خاله را ببوسسسسسس
سیاهچاله
11 اسفند 91 14:36
سلام.خوبین؟حسنی خوبه؟
دلم تنگ شده بود براتون.
تولدش مبارک.
قدمش خیر.
راستی معنی اسمش چیه؟


سلام ابجي حكيمه گل درحال دست پنجه نرم كردن با غول سرماخوردگي هستيم
قربون محبتت خانومي دل به دل راه داره
ايرمان يعني برتر وبرگزيده ورهبر
فرانک (مامان نائیریکا
17 اسفند 91 13:06
قدم نورسیده مبارک .راستی حسنا که حسادت نمی کنه


قربون محبتت فرانك گلم
فعلا نه خداراشكر البته ما ها هم خيلي حواسمون بوده
حسني به تقليذازيكي ازكتاباش به ايرمان ميگي داداشي هههههههه اقه دلم ضعف ميره
سیاهچاله
19 اسفند 91 11:06
سلام.خوبین؟


سلام حكيمه جونم خداراشكر
اين اخرزمستوني سرماخوردگي دست ازسرمون بر نمي داره
nasema
23 اسفند 91 15:32
سلام دوست عزیز اگه دلت یک تقویم خوشمل فقط با 2000هزار تومان میخواد سری ب من بزن ضرر نداره بهترین و موندگارترین عیدی واسه گل ناز شما باهر عکس و تم دلخواه خود منتظر حضور گرمت هستم