حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

مناسبتهای متقارن

1390/4/11 20:12
نویسنده : ماماني
505 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزدردونه من سلام

  امروزچهارتامناسبت همزمان شدوسرنوشت، یکی ازبهترین روزها را رقم زد

           ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

مناسبت اول این که امروزبیست وهفتم رجب عیدمبعث حضرت محمد(ص) بودniniweblog.com                  

انشالله همه قسمتمون بشه وبا هم بريم زياتشون خيلي دلم هواي مدينه كرده ولي نمي دونم ديگه قسمتم ميشه برم يانه چندسال پيش كه هنوز ازدواج نكرده بودم ازطرف دانشگاه رفتم وخيلي خوش گذشت هنوزهم وقتي يادش مي افتم دلم هواي اونجا را ميكنه

                  .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com تصاویر مناسبتی بعثت

مناسبت دوم نهم تیرماه وپایان نوزده ماهگی حسنی جونی بود عزیزدلم نوزده ماهگیت مبارک

الهی همیشه سالم وسرحال باشی فرشته مامانniniweblog.com

                         Orkut Scraps - Happy Birthday

مناسبت سوم امروزمصادف بود با تولد خاله البته به سال قمریniniweblog.com

Orkut Scraps - Happy Birthday

مناسبت چهارم اولین سالگرد عقدخاله با محمدآقا به سال قمری الهی خوشبخت باشن

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 1:41
هر 4تاش مبارک باشه.همیشه به شادی ایشالا

قربونت عزیزم
زیبا
10 تیر 90 2:18
سلام . من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است . اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی . اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی . حتما به وبلاگ من بیا . این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم . اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده . حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن . با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن . منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم . اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی . با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است . بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست . امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی . موفق باشی .
مامان آريا
11 تیر 90 9:33
سلام عزيزم چهارتا مناسبت مبارك باشه ولي نوزده ماهگي حسني گل بيشتر ان شاءالله كه صد و بيست ساله بشي عزيز خاله


ممنون عزيزم
مامان حسین
11 تیر 90 13:19
سلام گلم
هر 4 تا مناسبت مبارک باشه.شاد و سلامت باشی عزیزمممم


ممنون عزيزم
مامان ماهان
12 تیر 90 10:38
عزیزم هر 4 تا مناسبت مبارکههههههههههههههه هوررررررررررررررررررررررا


ممنونم عزیزم
مامان فرشته
12 تیر 90 21:46
سلامممم عزیز دلم
ان شاا... هر روزتون با یه مناسبت خوب و خوش همراه باشه
بوسسسسسسسسسسس


ممنونم مامان گیسوجونم
faeqeh
13 تیر 90 0:21
سلام ممنون که به ما سر زدین لینکت میکنم چه عسلیه این نینی ایشالا همیشه سالمو شاد باشه


خوشحالم کردین