حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

به يادعلي فرشته اي كه قبل ازدرك دنيا به آسمانها رفت

1390/6/2 0:33
نویسنده : ماماني
653 بازدید
اشتراک گذاری

                                        ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اميدوهستي من سلام 

تاحالا چيزي درمورد داداشت بهت نگفته بودم ولي امروز مصادف بابيست ودوم رمضان يادآورتلخ ترين خاطره زندگي منه سه سال پيش زماني كه ني ني توي شكمم فقط 4/5 ماه داشت طبق وقت قبلي براي چكاپ رفتم دكترو قلبش نميزد وبعدازسونوگرافي معلوم شد چندروزه كه توي شكمم مرده وشب رفتم بيمارستان براي زايمان طبیعی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩امشب شب احيا هست وسه سال ازاون روزگذشته ومن هنوز نتونستم فراموش كنم شبي كه همه تومساجد وتكايا وخونه وهرجايي مشغول احيا بودن من درحال دردكشيدن براي زايمان بچه مرده ام بودم واين سخت ترين كاري بود كه تاحالادرتمام عمرم كردم

اسمش را علي گذاشتم بخاطر اون شب عزيز من هنوز هم گاهي حضورش را  درزندگیم حس ميكنم مثل زمان تولدتو

بعدازبه دنيا اومدن توخانم دكتربه شوخي گفت حالا زايمان طبيعي خشه گفتم بهتراززايمان بچه مرده هست چون همون درد راميكشي بدون اميدي واین دردآورترین رنجه

خيلي طول نكشيد تاخدا تورابرام فرستاد واين شدكه توشدي همه زندگي من ، همه هستي من وهمه اميدمن 

ازخدا به خاطر همه محبتها وموهبتهايي كه درحقم كرده سپاسگذارم شايد اگه علي به دنيا مي اومد مشكل داشت وزجرميكشيد وخدا نخواست كه نه او ونه من زجربكشيم وبجاش تورا رحمت زندگي من قرارداد بعدازاومدن تو شرايط خيلي بهترشدورحمت خدا را به وضوح درزندگيم حس كردم الهي هميشه درپناه حق صحيح وسالم وشادباشي وهرگزهرگزناراحتيت رانبينم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

حاج خانم ميگفتن بچه هايي كه قبل ازبه دنيا اومدن مي ميرن روز قیامت دم دربهشت منتظرمي ايستن تا دست پدر ومادرشون رابگيرن وببرن بهشت هنوزهم كه به اين حرف حاج خانم فكرمي كنم گريه ام ميگيره

پس علي جونم منتظرم باش تابيام پسرگلم خيلي دوستت دارم

خدایا خیلی دلم برای علی جونم تنگ شده تواون مدت کمی که باهم بودیم همدم اسرارم شده بود خدایاتوکه میدونی اززمانی که تووجودم پاگذاشت درحالیکه هنوزازوجودش خبرنداشتم هرشب خوابش رامیدیم

 خدایا بهش بگو دلم براش تنگ شده

خدایا بهش بگو من فراموشش نکردم ونمیکنم

خدایا بهش بگو خیلی دوستش دارم

خدایا مواظبش باش 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩خدایا به حق این شبهای عزیز:

به مادران منتظرنظر لطفی بندازتادیگه انتظارشون به سربیادونی نی هاشون زود بیان پیششون

به مادران داغ دیده صبروتحمل عطاکن تابا غمشون بتونن دوباره زندگیشون رابسازن

به مریضاخصوصا کوچولوهای پاک ومعصوم شفاعنایت کن

به هرمادری نی نی میدی نی نی سالم وصالح عطاکن

به همه نی نی ها وخانواده هاشون نعمت سلامتی ببخش

آمین یا رب العالمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آرمین
1 شهریور 90 11:25
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید


ممنون چشم حتما
مامان آرین
1 شهریور 90 11:49
سلام مامانی،خدا حسنی جونت رو همیشه سالم و شاد نگه داره

خيلي ممنون عزيزم لطف دارين
مامان حسین
2 شهریور 90 0:06
سلام عزیزم
اخ خیلی دلم سوخت...خیلی سخت بوده
اما صلاح خدا این بوده...ایشالله حسنی جون
سلامت باشه.


درسته هيچ كارخدا بي حكمت نيست
مامان ماهان عشق ماشین
2 شهریور 90 11:15
سلام عزیزم.چقدر از خوندن این پست ناراحت شدم.چقدر با احساس نوشتی.خدا حسنی جونت رو همیشه سالم و شاد نگه داره


خیلی ممنون عزیزم لطف دارین الهی خداماهان جون را براتون حفظ کنه
زهره مامان هلیا
3 شهریور 90 0:52
مرسی مامان حسنی که برا همه دعاکردین ما هم می گیم آمین خدا این دخمل طلا رو براتون حفظ کنه


خیلی ممنون خاله زهره عزیز
سيدمهدي
4 شهریور 90 1:22
سلام.خواهر گلم .بخدا اشكام در اومد . كاشي حداقل اين پستت رو نميخوندم ديگه تا صبح نميتونم بخوابم . دلم بد جور شكست

سلام خدانکنه دلتون بشکنه ببخشیدنمی خواستم ناراحت بشین این پست را برای دل خودم نوشتم ولی بقیه پستها شیرینکاریهای حسنی هست اونارابخونین تا ناراحتیها فراموش بشه
مامان نيروانا
4 شهریور 90 9:35
سلام عزيزم، مسلماً‌خيلي اون شب برات سخت بوده. منم يه ني ني همينجوري منتظر دم در بهشت دارم اما مال من كوچيكتره. 2ماهه بود و نميدونم دختر بود يا پسر ولي اسمش مهربانو بود. هميشه حكمتي در كار خدا هست. خيلي دعاهاي قشنگي كردي و من به همه ش آمين ميگم. حسناي عزيز رو خدا حفظ كنه. ببوسش.


واقعا متاسفم الهی خدانیرواناجون رابراتون حفظ کنه لطف کردین عزیزم
فرانک
5 شهریور 90 2:30
چه دعاهای خوبی خیلی ناراحت شدم با اینکه می دونستم دوباره خوندش برام سخت بود.


متاسفم كه ناراحتت كردم فرانك جونم خيلي دلم گرفته بود
مامان آريا
5 شهریور 90 12:02
آمين براي همه دعاهات خيلي ناراحت شدم بابت علي كوچولوت هم خيلي ناراحت شدم خدا براي هيچ مادري نخواد
ولي منم شنيدم كه فرشته هاي كوچولويي مثل علي كوچولو جلوي در بهشت منتظر پدر و مادراشون هستن خوش بحالت عزيزم
خدا حسنا جونو برات نگه داره


قربونت عزیزم اریا جون راببوس
مامان پارسا
5 شهریور 90 15:46
ایشالا با حسنی جون بهترین و شاد ترین روزهای عمرت رو سپری کنی و همواره موفق و خرسند باشی


آمین برای تمام آرزوهای قشنگت


ممنون عزیزدلم پارسا جون راببوس

مادر سامان
6 شهریور 90 23:57
سلام با خوندنش خیلی متاثر شدم چه زجری کشیدین خدا حسنی جون رو براتون نگه داره.


خيلي ممنون عزيزم
مامان آرین
7 شهریور 90 10:13
خاله جووووونی سلام ،مامان جونم آپ کرده ها اگه دوست داشتین بیاین


چشم حتما خدمت ميرسيم
مامان آوا
7 شهریور 90 15:49
خاله جونی نبینم غصه باشی علی جون جاش پیش خدا خوبه


قربونت عزيزم آوا جون راببوس
مامان ماهان
8 شهریور 90 11:29
الهی دیگه غم نباشه عزیزم
خدا حسنی جونو برات نگهداره

صورتت رو بيار جلو

ممممممموه

او ن سمت صورتت

ممممممموه

عيدت مبارك نماز روزه هات هم قبول



سلام عیدشماهم مبارک بوس ازاینور واونور
یه بوس آبدارحسابی هم برای ماهان گلم
مامان علي
8 شهریور 90 21:43

مامان علی جونم ناراحت نباش دنیا محل گذره عیدتون مبارک
مامان گیسو
13 شهریور 90 16:29
با تمام سلول های وجودم درکت می کنم
چقدر شبیه هم هستیم
منم پسرم 8 ماهه بود که قلبش نزد و طبیعی زایمان کردم و چقدر جالب که بچه دوم منم دخمل شد
یه دخملی که شده همه زندگیم
خدا حسنی جونو برات حفظ کنه گلم



مي فهمم عزيزم خداگيسوجون را هم براي تو وخانواده ات حفظ كنه
خدا رحمتش را براي هردوما فرستاده انشالله اونجوري كه لايقش هست بتونيم تربيتشون كنيم
مامان امیرناز
5 آذر 90 20:58
سلام عزیزم اولین بار وبلاگتو خوندم مطلبت منو یاد فرشته نازی انداخت که تو 4 ماگی رفت به اسمون دوست داشتم اسمش نازنین زهرا باشه اما بعدا فهمیدم به صلاحش بوده که نباشه در عوض امیرنازمو خدا بهم داد پیش ما بیا شاد و سلامت باشد


سلام خانومم خوش اومدین الهی خدا گل پسرنازتون را براتون حفظ کنه