حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

دندون نو

1390/6/12 21:12
نویسنده : ماماني
950 بازدید
اشتراک گذاری

                           

 Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5
                      
دسته گل من سلامanimated gifs of babies pacifier

امروزصبح سركاربودم كه ماماني زنگ زدن وگفتن دندونت دراومده وظاهرا چندروزي هست كه بي خبر سرك كشيده چون سرتيزنيست ومن اصلا نفهميدم نمی دونم دندون چهارم یاپنجمه چون بین این دندون ودندون جلوت خالیه فکرکنم دندون انیاب بالاسمت راست باشه راستش براي چهارتا دندون قبلي خيلي اذيت شدي  وهردفعه تب ميكردي من ميترسيدم باتوجه به اين كه تابستونه وهواهم خيلي گرمه براي بقيه دندونهات كه دراومدنشون سخت تر هست كاربه جاهاي باريك بكشه باورم نميشد كه بي سروصدا دربياد

خيلي خوشحال شدم ماماني ميگن چقدر بچه ام مظلومه اصلا صداش درنمي آد چقدر اين چندروز انگشتش را روي لثه هاش مي ماليدولي اصلا ناله نمي زد ومشغول بازي بود کم کم داره حسودیم میشه

اينم يه عكس خوشگل خوشتيپ ازحسني خانوم باكلاس من باموهاي فشن وعينك دودي يا درواقع عينك صورتي وكيف كوچولو والبته روسري خاله فائقه

قربون دندونای كوچولوت بشم كه خنده هات را نازميكنه

دخترگلم دندون نو مبارکت باشه عاشقتم

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان عشق ماشین
17 شهریور 90 16:05
سلام حسنی جون.چقدر خوبه که دندونات دیر دراومدن.ماهان من تا یکسالگی8تا دندون داشت ولی متاسفانه توی 13 ماهگی کارش به دندونپزشک و پرکردن دندون کشید.
زندهباشی ایشالله.


قربونتون خاله خوبم ولی نمی تونم غذاها راخوب بجوم وگاهی مریض میشم واسه همین مامانم می خوادزودتردندونم دربیاد

مامان حسین
18 شهریور 90 19:10
عزیزمممم
مبارک باشه خاله دندون جدیدت


خیلی ممنون خاله جونم
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 1:52
سلاااااااااااااااااااااام عزیز دلم دندون جدیدت مبااااااااااااااارک


ســــــلــام خاله جونم خيلي ممنون
زهره مامان هلیا
19 شهریور 90 8:54
سلام حسنی خانوم دندون نو مبارک


سلام خاله زهره عزيزم ممنون خاله جون
مامان قندعسل
20 شهریور 90 15:14
مبارکه دندون جدید دخملمون. فدای اون تریپت بشم
بوسسسسسسس


خيلي ممنون خاله جونم
مامان ماهان
26 شهریور 90 15:06
دندون جدید مبارکهههههههههههههه


خيلي ممنون
سمیرا
29 شهریور 90 12:47
نمی دونم به دستت رسید یا نه ؟


آره دوست خوب من رسید ممنون ازلطفت