حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

بیست وسه ماهگی حسنی خانوم

1390/8/13 20:32
نویسنده : ماماني
425 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

حسني گلم سلام

اول ازهمه معذرت می خوام این پستت به تاخیر افتادچون اینترنت محل کارم خراب بود وهرشب هم توی خونه می خواستم بیام نت نشرایط فراهم نمیشد ازطرفی این چندروز به دلیل محبتهای خیلی نزدیک ستایش کوچولوی سرما خورده تو هم مریض بودی ومن دیگه اصلا نتونستم بیام تا اینکه امشب کمی حالت بهتر شده وتورا با کتابهات مشغول کردم واومدم این پست را کامل کنم البته قبلا متنش را درست درروزنهم آبان ماه نوشته بودم به همین دلیل همون متن را بدون تغییر می آرم

امروز نهم آبان ماه هست وتوماهگي را هم تموم كردي ديگه بزرگ شدي وخانومي شدي

 

خيلي شيرين شدي و يه دستگاه كپي آخرين مدل يا بعبارتي مثل طوطي شدي هركي هرحرفي ميزني يا هرحركتي مي كنه فوري انجام ميدي گاهي خودمون هم خنده مون ميگيره ولي اگه كاربدي میكني سعي مي كنيم جلوت نخنديم كه عادت نكني

 

بعد ازاينكه فهميديم به بابا مهدي ميگي بابا بدي كه البته حالا درست ميگي بابا مهدي چشمم به گفتن يه چيزديگه روشن شد به من هم مي گي "پاييشه " یا "پاژه"واي كه وقتي منو با اسم صدا ميزني چقدر همه زيرزيركي مي خندن تازه اسم خودت هم مي گي "شادو(shado) " حالا تلفظ حسني كجا وشادو كجا ديگه ازاسرارعالمهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

حرف زدن وارتباط برقراركردن با دیگران را دوست داري حتي اگه حرفت بي ربط باشه مي خواي حرف بزني وهمه هم بهت گوش بدن ومورد توجه قراربگیری عروسك دوست نداري ،با  اسباب بازي هم گاهي  بازي مي كني ولي كتاب را خيلي دوست داري هروقت با بابايي بيرون ميري با يه كتاب برمي گردي اول ديگران برات مي خونن بعد هم خودت ميشيني و ورق مي زني وبه زبون خودت تعريف مي كني

يك ماه ديگه مونده تا پايان دوسالگيت همش دارم فكرمي كنم براي تولدت چي بگيرم پارسال من وبابابرات يه گردنبند خوشگل خريديم امسال هنوز هيچ تصميمي نگرفتيم وهنوز داريم سبك سنگين مي كنيم

چون تولدت تو محرم مي افته وبنا بردلايل ديگه احتمالا امسال جشن مفصل نگيريم ويه جشن كوچولوي خودموني بگيريم ولي حالا بازهم ببينيم چه پیش میاد

نایت اسکین

 دخترخوبم بيست وسه ماهگيت مبارك باشه الهی هميشه شاد وخندون باشي عزيزدلم قربون اون بلبل زبونیهات برم من عزیزمامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو
14 آبان 90 11:35
سلام دوست گلم خوبی؟
مبارکههههههههههههه الهی 120 ساله بشی عسل خانم
دوست گلم پیشاپیش تولد این عزیز رو تبریک می گم
بوسسسسسسس


سلام خانومم خیلی ممنون قربون محبتتون عزیزم گیسو جونم را ببوسش
مامان آريا
15 آبان 90 14:29
23 ماهگيت مبارك شيطونك خاله بوس بوس بوس بوس


حیلی ممنون خاله مهربونم
مامان آريا
15 آبان 90 14:29
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک



عیدشماهم مبارک آریا جونم راببوس
سیاه چاله
20 آبان 90 13:01
چقدر زمان زود میگذره...


آره مي بيني چقدر زود دارم پير ميشم هههههههههههه