حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

خانوم دکتر

1390/8/15 23:31
نویسنده : ماماني
1,159 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

 

دختردسته گلم سلام

فردا عید سعیدقربان هست این عید برتو ودوستامون وهمه مسلمانان جهان مبارک باشه

عید سعید قربان | .

نایت اسکین

چهارشنبه که ازسرکاراومدم دیدم سرما خوردی وآب فراوان ازچشم وبینیت سرازیره توهم حسابی کلافه شده بودی وبا لحن معصومانه ای گفتی "من میریشم(مریضم) شبت(شربت) بخولم(بخورم) خوب شم" ازطرفی چنان با اندوه فراوان این حرف را زدی که دلم برات کباب شدازطرفی هم تعجب کردم که این کلمه های قلنبه سلنبه را ازکجا یادگرفتی تو همین حال وهوا بودم که رفتی وکتاب حکیم ودخترپادشاه را آرودی ودرحالیکه کتابت را ورق می زدی برام تعریف کردی که "بیبین نی نی میریشه شبت خولده خوب شده " تازه من فهمیدم که ازچه طریق اطلاعاتت زیاد شده با اینکه ازشربت خیلی بدت می آد ولی با صبوری تلخیش را تحمل کردی تا زود خوب بشی آفرین دختر پر تحمل من نایت اسکین       

بالاخره حالت بهترشددیروزکه ازسرکار برگشتم می خواستی بازی کنی ومن ومامانی وحاج خانم را صدازدی بعد هم ماسه تا راجلودرهال کنارهم به صف کردی ومثل مبصرکلاس فرمان می دادی وماهم باید بهت گوش می دادیم توازاینور هال به اونور هال می دویدی ما هم به دنبالت سه عددمامان یا بعبارتی مامان . مامان مامان . مامان مامان مامان ازدست جنابعالی حسابی فیلم شده بودیم ولی خودمون هم لذت بردیم وبا شیرینکاریهات کلی خندیدیم بعدازمقدارمتنابهی دویدن حاج خانم که با دردپاشون نمی تونستن پا به پات بدوندگفتن "حسنی جون من خسته شده ام پام درد میکنه" توهم که درحال دویدن بودی ناگهان وایستادی وپرسشگرانه گفتی "خانم میریشه"بعد دستشون را گرفتی وگفتی "اینجابیشین" رفتی وکرم مرطوب کننده ات را که البته تموم شده وحالا اسباب بازی توهست آوردی ومثل یه خانوم دکترماهر باقیافه حق به جانب شلوارحاج خانم را بالا زدی وکرم به پاشون مالیدی وشروع کردی به ماساژ دادن پای حاج خانم اینقدر مشتاق بودم ببینم داری چه کار میکنی که یادم رفت ازت عکس بگیرم توهم بدون توجه به نگاههای من ومامانی کارت را انجام میدادی بعدازچندبارماساژ پای حاج خانم گفتی "خوب شد حالا اون تاش (یکیش)"وعملیات فیزیوتراپی پای دیگرحاج خانم را هم به همین منوال انجام دادی بعد نوبت مریض بعدی شد به مامانی اشاره کردی وگفتی "اینجا بیشین" وهمون کارهارا برای بهبود پای مامانی هم انجام دادی وبعد هم نوبت من شد که پاهام را ماساژ بدی اون شب چقدر همه قربون صدقه ات رفتیم خدا می دونه ولی چیزی که خیلی جالب بود جدیت وجذبه ات حین انجام کاربودکه هرچی ما شوخی می کردیم ومی خندیدیم تو مشغول کارخودت بودی وبه روی خودت نمی آوردی شاید برای ما بازی بود ولی برای تو کسب تجربه برای آینده

عزیزدل مامان الهی همواره صحیح وسالم باشی ودیگه روی مریضی را نبینی

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان گیسو
17 آبان 90 15:12
سلام عزیز دلم خوبین؟
الهی بمیرم حسنی جونم مریض شده
فدات بشم عزیزم با این شیطونیات و حرف زدنات
بوسسسسسس
عیدتون مبارک دوستم گلم



سلام مونا خانوم گل
خوبيم حسني هم بهتره عزيزم گيسوجون خوشگل را ببوسش
سميرا
17 آبان 90 23:59
بي معرفت تر از من ديدي ؟
ببخشيد به خدا ولي اين قدر سرم شلوغه . كه فقط به آپ كردن وبلاگ مي رسم . اميدوارم عيد خوبي داشته باشي و توي زندگيت سر بلند و سايه ت بالاي سر حسني گل


ابجي جونم اينا چه حرفيه مي زني
مي دونم كارداري خانومي ولي هروقت مياي خيلي خوشحال ميشم
سیدمهدی
18 آبان 90 9:02
سلام........ ضمن تبریک عید قربان اپم خوشحال میشم تشریف بیارید


سلام عيدشماهم مبارك چشم حتما ميام
مامان بیتا
18 آبان 90 15:00
دوستان عزیز سلام
منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم.
هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان

جت رو ........هدیه خلاقیت


سلام اي كاش ماهم تهران بوديم حتما مي اومديم نمايشگاه
سیدمهدی
19 آبان 90 7:33
سلام........ ضمن تبریک عید قربان اپم خوشحال میشم تشریف بیارید.
زهره مامان هلیا
19 آبان 90 12:36
فدای این خانوم دکتر بانمک بشم ایشالله خانوم دکتر واقعی بشی


قربونت خاله زهره جونم
سیدمهدی
20 آبان 90 8:27
سلام. بحثی در باره دوستی اینترنتی گذاشتم اگه مایل بودی تشریف بیار خوشحال میشم


سلام الان ميام
سیاه چاله
20 آبان 90 13:00
سلام
خوبین؟
الهی.از همین الان میخاد خودشو نشون بده ها...


سلام خيلي ممنون حكيمه جونم
چه عرض كنم والله خدا اخر وعاقبت اين دكتر ومريضاش را به خير كنه
مامان محمدباقر
22 آبان 90 16:57
سلام وبلاگ جالب دارید خدا حفظ کنه حسنی جونی را
به ماهم سر بزنید اگه دوس دارید لینکمون کنید


سلام ممنون ازلطفتون
باافتخارلينكتون كردم
مامان محمدباقر
23 آبان 90 12:20
سلاممممممممممممممم
منم شما را لینک کردم


سلام ممنونم
مامان آريا
23 آبان 90 14:26
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
عيدتون مبارك


عیدشماهم مبارک چه شعرخوشگلی خیلی ممنون
مامان نائیریکا
23 آبان 90 15:09
سلام عزیزم.
راستی ما رفته بودیم عقد برادر شوهر خیلی از جاری سر دارم . خیلی خیلی...............
نمی تونستم وبت رو باز کنم یعنی باز می شد اما زود بسته میشد. رمز هم 1334nanabr>


سلام خانومم برات پیغام خصوصی فرستادم خیلی ممنون عزیزم

مامان علی خوشتیپ
23 آبان 90 15:52
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک



این عیدسعیدبرشما وخانوده گلتون خصوصا علی آقا مبارک باشه
مامان آرین
26 آبان 90 12:14
الهی قربونت برم که از خوندن این پست دلم برات ضعف رفت . خانم دکتر


قربونتون خاله جون لطف دارین
مامان ماهان
26 آبان 90 19:54
فدای خانم دکتر نازم برم من


زنده باشی خاله جونم
سمیرا
28 آبان 90 14:16
خوشگل خاله .الهی هیچوقت مریض نشی عزیز دلم .



قربونتون خاله سمیرا جونم شماهم هیچ وقت هیچ وقت مریض نشین
سمیرا
28 آبان 90 14:17
آبجی گلم نیستی ؟
امیدوارم خوب باشی . نگرانتم .


ابجی جونم هستم سرم شلوغه میام برات میگم
قربون برم که نگرانم شدی ببخشید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 16:07
سلام.الهی ی ی ی ی ی.چه خانومی.میشه لطفا یه وقت هم بهما بدین؟؟؟کمرم خیلی درد میکنه.دلم هم خیلی تنگ شده.میخوام بخورمت.


سلام خاله جون خارج ازنوبت بهتون وقت میدم ولی الهی هرگزمریض نشین همیشه سالم سالم باشین
مامان حسین
28 آبان 90 17:04
سلام خانومی
خوبید ؟؟؟
دلم براتون تنگ شده بود.حسنی خانوم گل را میبوسم


سلام قربونتون خوبیم لطف کردین اومدین