حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

سی آبان

1390/8/30 1:18
نویسنده : ماماني
514 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

 حسنی جونی من سلام

این پست را میذارم برای اونی که خیلی برام عزیزه وامروزیازده سالش تموم میشه یه گل پسری که به یادعلی من وبا خواست خدا اتفاقی به زندگیم اومد وازاون روز انگاردررحمت به روی من بازشداولین نمونه اش اینکه خیلی طول نکشیدکه خداتورا بهم دادوحالا فاصله روزهای تولدهاتون نه روزه ازخداوند بزرگ می خوام که همیشه سالم وصالح زیرسایه مادرخوبش سربلندوسرافرازباشه وخدا پدرش را قرین رحمت کنه

مطمئنم او این پست را نمی خونه ولی نوشتم که هم من بدونم هم تو که فراموشمان نشه که سی آبان تولدشه

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیاه چاله
1 آذر 90 10:23
تولدش مبارک


ممنون حکیمه جانم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 آذر 90 15:52
سلام مامانی مهربون.پس یه گل پسر هم داری که هرچند یه کم ازت دوره ولی لطفت شامل حالشه.خدا حفظش کنه و موفقیتهاشو شاهد باشی.
تولدش مبارک.


سلام خانومم درست متوجه شدین بیشترازاینکه لطف من شامل حالش باشه من موردلطف خداشده ام که این سعادت نصیبم شده برای دعای قشنگتون امین میگم