حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

فرشته من دوساله شد

1390/9/8 9:31
نویسنده : ماماني
518 بازدید
اشتراک گذاری
Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

حسنی جانم سلام

 امشب هشتم آذرماه وشب تولدته شب تولد نیکو ترین موجودعالم وبالاخره نی نی کوچولوی من دوساله شد

مهربان ترینم خیلی حرفها توی دلم تلنبار شده که نمی دونم ازکدومش شروع کنم والبته تو هم مرتب بهم سرمیزنی ونون خشک تعارفم میکنی قربون اون دل مهربونت برم مننایت اسکین

عزیزترینم اسم وبلاگت را  دلنوشته های مامان گذاشتم چون میخواستم بیام اینجا ودردلهام رابرات بنویسم مدت زیادی بود نوشتن را کنارگذاشته بودم ولی وقتی شروع به نوشتن کردم دیدم باوجود خاطرات شیرین تو دیگه جایی برای دردل کردن نمی مونه توالتیام بخش همه دردهای من شدی اینجا دوستای خوبی پیدا کردم که همه شون راعاشقانه دوست دارمنایت اسکین

Orkut Scraps - Happy Birthday 
نیکوترینم من همیشه شنیده بودم که دختررحمته وتوبه معنای واقعی رحمتی برای زندگی من زمانی که اومدی مثل معجزه همه چی خودبخود خوب شد وقتی معلوم نبود مسیرزندگیمون داره به کجا میره غیر منتظره مهمون دلم شدی وازاسرار ودرددلهام خبردارشدی روز هشتم فروردین عجیب ترین وسرنوشت سازترین روززندگیم بودازلحظه ای که فهمیدم دیگه تنها نیستم همه وجودم راوقفت کردم همه ناراحتیها را 
دورریختم وهمه فکروذهنم شدی تو
نایت اسکین
شاخه نباتم هفده شهریوربودکه فهمیدم مهمون عزیزم یه دختره یه دخترکاکل زری من خیلی دختردوست داشتم وبرعکس نظردیگران که همه میگفتن پسردارمی شم دختردارشدم تامدتها باورم نمی شد وازخدا می خواستم اشتباه نشده باشه وتودخترباشی وخدابه پاس صبرم دررفتن داداش علی برام یه رحمت فرستاد به قول جناب حافظ "این همه شهد وشکرکزسخنم میریزد/ اجرصبریست کزان شاخه نباتم دادن"

Orkut Scraps - Happy Birthday

محبوبترینم برای انتخاب اسمت مصمم بودم که اسمت راازقرآن پگیرم وازاسمهای خداوندباشه هم معنی خوبی بده  هم تلفظش راحت باشه واسم حسنی راانتخاب کردم برگرفته ازاسماءالحسنی وجالب اینه که نهم اذرکه روزتولدته اسمت درجزءنهم قرآن هم اومده
نایت اسکین

 زیبا ترینم بالاخره نهم آذرهشتادوهشت ساعت ده ونیم صبح بهترین روززندگی من ازراه رسیدزمانی که توازافلاک جداشدی و به این دنیا پاگذاشتی روزموعود روزدیدارمن وفرزند دردانه ام وجناب حافظ که ازروزقبل مژده آمدنت راداده بود"ابرآذاری برآمدبادنوروزی وزید / وجه می خواهم ومطرب که میگویدرسید" ومن اولین کسی بودم که به محض تولدت تورا نظاره گرشدم چه شکوهی داره اولین دیدارمادروفرزند بعدازتلاشی سراسردرد وامیدوچه دلنشین بود صدای اذانی که ازبلندگوپخش شد که آی مردم فرشته ای به جمعتان پیوست عزیزش بداریدوتوآمدی مرهم ومحرم اسرارمادر

Orkut Scraps - Happy Birthday

بهترینم اکنون دوسال گذشته وتو بزرگ شدی وحرف میزنی ومن مادرشده ام تحمل ناگواریها برایم ساده ترشده وبه صبر عادت کرده ام دیگر هیچ حرفی نگرانم نمی کند چون خدارادارم وتورا دارم وخانواده ام رادارم دوستانی خوب دارم وهمه رادارم چون دیگرتنها نیستم نوشتن این مطالب منو به روزهای گذشته برد خداجونم خدای عزیزم تو درحقم بهترین نیکی را انجام دادی  خودت می دونی که زبانم ازشکرگذاری تو قاصراست خدای خوبم ازت ممنونم که یکی ازبهترین فرشته هات را برام فرستادی
خداجونم باهمه وجودم ازت ممنونم
نایت اسکین
قشنگ ترینم مدتها قبل ازاومدن وجود نازنین تو زمانی که داشتم به نبودن علی ام عادت میکردم یکروزصبح درحالیکه داشتم ازخواب بیدارمی شدم قبل ازاینکه چشمانم را بازکنم ناگهان احساس بی وزنی کردم وفاصله گرفتن ازجسمم رادیدم بااینکه چشمانم بسته بود درآن احوال خوش وسکوت مطلق انگارهمه شعورم ازطریق شنیدن بود وصدای شعرخواندن وبازی کردن دختری را می شنیدم حتی سعی می کردم که نفسم راحبس کنم وخوب گوش بدهم صدای یه دختردرحال بازی وخوندن بوددوباره آرام به جای اول برگشتم وچشمانم بازشد تامدتی ازانچه حس کرده بودم درحیرت بودم ونمی تونستم تکون بخورم کم کم به خودم اومدم ومتعجب بودم که انچه که دیدم چه بود وچطورشددرموردش حرفی نزدم چون تعریف کردنش برام سخت بود کتابهای زیادی درمورداون اتفاق خوندم  باتولدت مطمئن شدم که رویایم به واقعیت پیوسته وصدای تورا ازعالم بالا شنیدم وحالاهربارصدای خوندن وبازیت را میشنوم اون صدابازهم درگوشم میپیچد

Orkut Scraps - Happy Birthday

 حسنی ترینم همیشه دوست داشتم تولدت عددرندباشه وچه عددی شدتاریخ تولدت 1388/9/9 مصادف با 1430/12/12 دیگه چه عددی ازاین رندترفقط میلادیش دیگه درست نشدالان که درحال نوشتنم نمی دونم چطور وازکجا مدادآرایش پیداکردی وبه اصرارمی خواهی منو آرایش می کنی میگم چه کارمی کنی میگی "آراشت کنم به به شی " یعنی من اینقدر وحشتناکم وخودم نمی دونستم

دخترگلم همه وجودمنی همه عشق منی همه زندگی منی

توحسنای منی

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان پارسا جون
9 آذر 90 10:48
تولدت مبارک گل دختر


خیلی ممنون خاله جون
نازنين
10 آذر 90 22:57
سلام ناز گل خانم تولدت مبارك.با اجازه لينكت ميكنم.خوشحال ميشم به ما سر بزني.


سلام خیلی ممنون که به ما سرزدین فقط ادرستون راکه نگذاشتین
ف
11 آذر 90 15:35
سلام
تولد حسی خودم مبارکککککککککککککککککککک
دورش بگردم
البته بنده با تاخیر در وبلاگت تبریک گفتم که حضوری و زنده تبریک گفته بودم
تولد تولدت مبارک
ببخشید یادم نبود محرمه
راستی راستی به به کادوهای جون جون را
برم.دست همگیشون درد نکنه...چرا نگفتی من کادو بدم دختر خوب
خلاصه که انشالله صحیح و سالم زیر سایه شما باشه
چرا نکفتی خاله از صدای جیغ تلفن از دستش افتاد
مهمان داریم بروم.خوش باشی خواهرجان.یک ماچ محکم حسنی بکن همین الان:

سلام اباجی خانم کجایی کم پیدایادت رفته کادو خریده بودی تازه تواینقدر طول سال براش کادو می خری که من شرمنده میشم تو یه پست دیگه جزئیات اون نه ماه را نوشتم اونجا گفتم ولی رمزداره هنوزهم کاملش نکردم