حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

792 روز

1390/11/11 8:36
نویسنده : ماماني
571 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

عزيزترينم سلامشکلکهای جالب آروین

مدتيه نتونستم بيام ازكارها وحرفات بنويسم سرما خوردگي دوباره من و تو وشلوغي كارهام باعث شد نتونم مرتب بيام وبلاگت را به روز كنم ولي روزهفتصدو نودودوم یا بعبارتی ١١ بهمن  رابه خاطر سپرده بودم تا هرجورشده يه پست جديد براي اين روز خاص بذارم مي دوني چرا 792 روزبراي من اينقدر مهمه

روز

يعني

سال وماه وروز

 

به اين ترتيب ما دوسال ودوماه ودوروزه كه دركنارهم هستيم هنوز هم گاهي باورم نميشه كه اين دوران چطور گذشت اي كاش سرعت زمان كم ميشد تا شيريني اين روزهارا خوب خوب حس كنم وهرگز فراموش نكنم لحظه لحظه بزرگ شدنت را

چه زودگذشت روزهايي كه به اميد اومدنت به اين دنيا روزشماري مي كردم وحالا حتي دوسال واندي هم گذشته وتوبزرگ شده اي خانم شده اي وهمدم من هستي وخيلي ازمسائل را به خوبي مي فهمي حتي انگار دردهاي نگفته ام را هم مي دوني وبا رفتارت جواب ميدي كه گاهي ازتعجب نمي دونم چي بگم فقط يادم مي اد زماني كه مسافردلم بودي باهات در موردش درد دل كرده ام چون تو همدمم بودي

گاهي وقتها فقط ميشينم وازدورتورا زير نظر مي گيرم ونقاشي كردنات وشعرخوندنهات ومادري كردنات براي خرسيها را مي بينم وخدا مي دونه كه چقدر غرق لذت ميشم همه سلولهاي بدنم ذوق ميكنن وفقط وفقط ميتونم بگم خداجونم قربون بزرگيت برم قربون مهربونيت برم اين فرشته را ازمن نگير وبهش عمروسلامتي وخوشبختي بده خداجونم توعلي را پيش خودت بردي ولي بهترين فرشه ات را برام فرستادي درپناه خودت حفظش كن

خدای خوبم به همه منتظرای نی نی یکی ازبهترین فرشته هات را بفرست تا لذت زندگی رابچشن

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیاه چاله
12 بهمن 90 9:25
سلام
2سالو2ماهو2روز؟چقد جالب.
ایشالا 200سالو200ماهو200روزپیش هم بودن رو اینجا ثبت کنین و ما بیایم تبریک بگیم!


سلام قربونت حكيمه جان انشالله تو هم براي ني نيت بنويسي ما بيايم تبريك بگيم
مامان آريا
12 بهمن 90 10:40
عزيزم دوسال و دوماه و دوروزگيت مبارك عزيزم



خيلي ممنون خاله جون مهربون
مامان ماهان
12 بهمن 90 15:12
سلااااااااااااااااام خانمی خوبی
دو سال و دو ماه و دو روزگی عروسک نازت مبارک باشه


سلام عزیزم ممنون لطف دارین ماهان جون راببوس

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 بهمن 90 15:17
سلام عزیزم.مبارک دوسال و دوماه و 2 روزگی.
جالب اینجاست که وقتی وب رو باز گردم 2 سال و 2 ماه و 2 روز و 2 ساعت و32 دقیقه و 22 ثانیه بود.یعنی فقط یه دونه 3.میخواستم عکسش رو براتون بگیرم ولی مهمون اومد مجبور شدم برم و حالا بیام کامنت بذارم.
الان 4 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه گذشته.
مبارکت باشه حسنی جونی.ایشالله 120 سالگیت عزیزم.


سلام خانومم چه به موقع اومده بودین راستش خودم هم می خواستم وقتی دوها هم جورشد عکسش بگیرم ولی چون سرکاربودم وارباب رجوع داشتم نتونستم خیلی ممنون ازلطف بی پایانت ماهان گلم راببوس
فایقه
12 بهمن 90 23:02
i love you


ماهم همیروابجی فائقه
آهو
15 بهمن 90 15:11
ان شاء الله 222 ساله بشی


ممنون عزیزم
فريسا
17 بهمن 90 17:24
سلام عزيزم من خيلي اتفاقي با وبلاگت آشنا شدم دختر نازت كه اگه اشتباه نكنم و دختر باشه خيلي ملوسه و روي ماهشو مي بوسم بهت تبريك مي گم كه تونستي اين حس قشنگو تجربه كني من مامان نشدم اما خيلي دوست دارم بشم اوضاع مالي چندان مناسبي نداريم برام دعا كن تو كه مادر شدي خدا صداي مادرا رو بهتر مي شنوه من خيلي دوست دارم مامان بشم .
به دل نوشته هاي من سري بزن.

سلام خواهرگلم خوش اومدي
حتما برات دعاميكنم انشالله خيلي زوديه ني ني خيلي ماه خدا بهت ميده ولي به خاطراوضاع مالي منتظرنباش چون خدا توقرانش هم ميگه رزق بچه ها را باخودشون ميفرسته واقعا بچه ها با خودشون بركت ميارن موفق باشي
روي چشم الان ميام