حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

بوي عيدوخداحافظي با سيسموني سبز

1390/12/20 13:57
نویسنده : ماماني
2,503 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروینعزيزدل مامان سلام

حدود ده روزديگه تاپايان سال 90 مونده ومن شديدا مشغول خونه تكوني هستم اين روزها خيلي سرم شلوغ شده هم تو اداره هم توخونه هم كمكهايي تو كه مي خواي خونه تَتوني بكني خودت ببين ديگه اوضاع چه خبره

هميشه نزديكي هاي عيد تغييرات زيادي ايجادميشه همراه با تغييرات طبيعت خونه ما هم كم وبيش تغيير  داره آخه بايد معلوم بشه داره همه چي عوض ميشه حتما كه نبايد همه چي نو بشه گاهي يه تغيير دكوراسيون كوچيك هم روحيه ادم را عوض مي كنه

دوسال واندي پيش درحاليكه توشش ماه بود همسفرمن بودي وقتي جنسيت نازنين فرشته من معلوم شد وقتي مشخص شد خدا رحمتش را برام فرستاده علي رغم كليه سونوگرافيهاي خانگي كه همه ميگفتن تو پسرهستي اينقدرخوشحال شده بودم كه حد نداره حتي دست چپ وراستم را قاطي كرده بودم كه خانوم دكتر نازنينم هم به خنده افتاده بودبعدازمطب دكترمن وماماني وخاله رفتيم سيسموني فروشي واين اولين دفعه اي بود كه درعمرم پام به سيسموني فروشي مي رسيدازديدن وسايل كوچولوخصوصا دخترونه ها به ذوق اومده بودم وازخدا مي خواستم تويهو جنسيتت عوض نشه وهمون دخملي من بموني به قدري ما سه تا ذوق كرده بوديم كه نفهميديم چند ساعت اونجا بوديم تواون مغازه ازيه سرويس سبزفسفري ودودي خوشمون اومد كه خيلي كامل وخوشگل والبته گرون بودچندروز بعد كه همه جا را گشتيم نهايتا همون سيسموني پسندمون شد وبابائي اونو برات خريدن

متاسفانه يه رسم خيلي بدي تو يزد وجودداره كه پدرومادر دخترعلاوه برجهيزيه، سيسموني نوزاد دختررا هم مي خرن به نظر من وقتي يه دختريا يه پسرباهم ازدواج مي كنن هزينه زندگيشون را خودشون باكمك هم بايد بپردازن نه پدرومادرشون به همين دليل مخالف خريدسيسموني توسط بابايي وماماني بودم ولي با همه مخالفتهام نتونستم اونها را ازخريدسيسموني منع كنم وبابايي وماماني هم اينقدرازبودن تو خوشحال بودن كه سرازپا نمي شناختن وبا چه ذوقي برات خريد مي كردن

وقتي به دنيا اومدي همش مي خواستي تو بغل باشي وبعد ها هم دوست نداشتي ازاون سيسموني استفاده كني به همين دليل بيشتر وسايلش همون جور نومونده بودوحالا بعدازدوسال ديگه هيچ كدومش به كارمون نمي اومد مي خواستم اونو بفروشم حتي تو ني ني سايت پيغام هم گذاشتم ولي وقتي عكسش را گذاشتم پشيمون شدم چون خريد اون سيسموني برامون كلي خاطره داشت بنابراين فورا منصرف شدم وايندفعه سيسموني را تميزكردم وجمع كردم وچون خونه ما جا نداشت پنجشنبه نقل مكان سيسموني به خونه بابايي انجام شدخداراچه ديدي شايدبقيه ازش استفاده كردن

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 اسفند 90 19:17
سلام.دستشون درد نکنه همه دست اندر کارها.خیلی قشنگ بوده.ایشالله نی نی بعدی به سلامتی و شادی ازش استفاده کنه.
ایشالله سال جدید رو با شادی آغاز کنید و سال پر خیر و برکتی باشه براتون.آمین.


سلام خيلي ممنون خانومم ني ني بعدي ههههههه
انشالله سال جديد براي شما وخانواده تون هم سال خيلي خوبي باشه عزيزدلم
ني ني شكلك
20 اسفند 90 19:20
سلام دوست خوب . در آستانه نوروز 91 از وبلاگ من با موضوعات زيبا و متنوعش ديدن كنيد مطمئنم خوشتون مياد.قبلا" از حضور گرم و صميمي شما سپاسگزارم

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$




سلام چشم حتما
مامان آتین
20 اسفند 90 21:00
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
.....,%% / %%;%%
...............| |
...............| |___ ;@@;.,..;@@
...............|.| __@@@.; @@@
...............|.|____ |/_____ |/___
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!___(?)(?)))
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


چشم الان ميام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 اسفند 90 18:41
سلام خواهر .همچین بدتون هم نیومده ها.حالا کی گفته منظور من از نی نی بعدی نی نی بعدی شماست؟
بالاخره این وسایل نو هستن و یه نی نی (شاید هم چندتا نی نی دیگه)میتونن ازشون استفاده کنن.
نی نی کی باشه دیگه با خداست.در ضمن خصوصی(کامل نوشتم


سلام بازم سوتی دادم ههههههههه
الهی خیلی ازنی نی هاازش استفاده کنن ونو نمونه
مامان نيروانا
22 اسفند 90 7:32
سلام دوست عزيزم،‌اينهمه دير سر زدن منو ببخش. چطورين؟ خوبين؟ حسناي عزيزم خوبه. مرسي از همه ي ابراز محبتت تو وبلاگ نيروانا. جونم به سيسموني سبز حسنا. خيلي قشنگه. ميدونم كه هر كدومش برات يه دنيا خاطره داره. من كه دلم ميخواد كوچيك ترين چيز مربوط به نيروانا رو يادگاري نگه دارم اما حيف كه نميشه. فعلاً كه لباسايي كه خيلي كهنه شده بودن را رها كرديم. ولي اين وسيله بزرگها رو نه. مصمم به نگه داشتنشون. سيسموني نيروانا به نظرم به قول امروزيا تم رنگين كموني داره. همه رنگ همه جور همه مارك. اينقدر اتاق و وسيله هاش رنگارنگه كه نگو. دلم ميخواست كوچولوَك همه ي رنگهاي دنيا رو داشته باشه و بشناسه. اميدوارم حسناي تو هم همه ي رنگهاي شاد دنيا رو تجربه كنه. با يه دنيا عشق سال نو رو به اين زودي بهت تبريك ميگم چون نميدونم ديگه برسم بيام و اگه نتونم بيام حسابي شرمنده ميشم. ميبوسمتون هزارتا

سلام فریبا جانم قربونت خوبیم ومشغول کارای قبل عید می فهمم احساست را من لباسای حسنی که کوچیکش شده بودراتوچندمرحله فرستادم بهزیستی (البته اونایی که هنوز نپوشیده ونو بودن را نگه داشتم هم برای استفاده های بعدی هم یادگاری)شایدبه خاطراون طفل معصومی که لباس را می پوشه خداهم نظر لطفی به ما بندازه من هم سال جدید را بهتون تبریک میگم انشالله سال پرخیروبرکتی داشته باشین

مامان ساغر
27 اسفند 90 15:57
واااااااااایییییییییییییی چقدر بانمکه دخملی. خدا حفظش کنه کلی خندیدم.


ممنون مريم جان لطف داري
ساغرگلم راببوس
مامان ماهان
7 فروردین 91 8:35
سلام گلم چه سیسمونی خوشگلی
انشالله برای نی نی بعدی گلم


سلام ممنون لطف دارین
نی نی بعدی ههههههههه
تا کدوم نی نی قسمتش بشه