حسنی حسنی ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دل نوشته هاي مامان حسني

تولد تولد تولدش مبارك

1391/2/18 20:30
نویسنده : ماماني
767 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

حسني گلم سلام

امروز يه سورپريزبرات دارم يه چيزي كه مستقيما به تو مربوط ميشه

راهنماييت كنم ؟ تولده

تولدتو؟؟؟؟ نــــــــــــــــــه هيچ كدوم ازتاريخهاي شمسي وقمري وميلادي به تولدت نمي خوره

تولدشخص خاصي نيست

خودم ميگم اينقدرفكرنكن حالا پس مي افتي مادرجان

.

.

.

.

.

.

.

  سالگي وبلاگ دلنوشته هاي مامان حسني مبارك شکلکهای جالب و متنوع آروین

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

چه زود گذشت به همين زودي يكسال هم شد عمرما هم همين طور به چشم برهم زدني مي گذره

پارسال همين وقتها بود كه مي خواستم اززمان اينترنتم استفاده بهينه بكنم به طور اتفاقي با سايتي بنام ني ني وبلاگ آشناشدم  چندين دفعه صفحه اول سايت را زير ورو كردم آخه من هيچي ازوبلاگ ووبلاگ نويسي نمي دونستم يه روز ازخاله فائقه پرسيدم واو هم روي بلاگفا مختصرا بهم ياد دادومن براي آزمايش آنچه كه يادگرفته بودم ثبت نام كردم وبراي وبلاگت اسم انتخاب كردم وباقي مراحل را انجام دادم كاربا ني ني وبلاگ فوق العاده راحته وهمه جور امكاناتي كه لازم باشه دردسترس كاربران قرارداره  

اولش قراربود فقط دفترخاطراتي باشه براي مرور ويادآوري انچه كه درمورد من وتو اتفاق مي افته وگاهي درد دل هاي نگفته يا بعبارتي دلنوشته هاي من مي خواستم اينجا مثل يه صندوق پست باشه كه هرپست وبلاگ حاوي نامه اي به آينده تو باشه نامه اي به حسني خانومي من با سلام واحوالپرسي وآروزي خوشي وخوشبختي هميشگي

كم كم  دوستاني هم به جمعمون اضافه شدن كه وجودشون منشا خيرشد ديگه فقط براي نوشتن نبود كه مي اومدم اگرچه با تمرين تا حدي نوشتنم بهترشد گاهي به اميد ديدار مادراني بزرگوار ودوستاني گل به اينجا سر مي زدم وبا گوش دل حرفهاوپندها وپيغامهاشون را مي خوندم وكيف مي كردم وخداراشكر اين دوستيهاي مجازي روز به روز بيشترپاگرفت وحالامن با اينكه هرگز نديدمشون خيلي دوستشون دارم ونسبت به همه شون احساس خواهري مي كنم شايد فرزندانمون درآينده دوستان صميمي یکدیگه شدند

 وحالا يكسال گذشته گاهي وقتي برمي گردم واوايل وبلاگت رامي خونم كه  ازاتفاقات ونگرانيها وخوشحاليها وپيشرفتهات نوشتم هم خوشحال مي شم كه اين لحظات را ثبت كردم وتوچقدر كوچولوبودي وحالا چقدر عوض شدي وانشالله روزي توهم ازخوندن نامه هات لذت ببري وهم افسوس مي خورم كه چرا زودتربه فكرنيفتادم كه وبلاگ برات بزنم

نایت اسکین

درپايان مي خوام

ازخداي مهربونم تشكركنم كه فكرنوشتن وبلاگ را تو سرم انداخت259.gif

ازتوتشكركنم حسني عزيزترازجانم ، تويي كه وجودت منشا اينهمه خاطرات خوشه وچراغ اين كلبه با حضورتووكارهاي توروشنه الهي هميشه پاينده باشي ودلت شــــــــــــــــاد259.gif

ازآبجي فائقه گلم تشكركنم كه نوشتن وبلاگ را بهم ياددادالهي زندگيت پراز خاطره هاي خوش باشه259.gif

از ني ني وبلاگ عزیزتشكر كنم كه چنين امكاناتي را دراختيارمون گذاشته تا راحت بتونيم خاطرات جگرگوشه هامون را ثبت وموندگاركنيم الهي همواره موفق باشه وبرقرار259.gif

ازهمه دوستان نازنينم تشكركنم كه به بركت قدمهاشون اينجا رونق وصفا پيداكردالهي همواره دركنار خانواده تون خوش وخرم باشيدوپايدار259.gif

 نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شبنم
19 اردیبهشت 91 12:18
سلام
من بهتون تبریک می گم
زیاد بهت سرمی زنم ولی خوب شاید کم نظر بدم



سلام شبنم خانومم
قربون قدمت عزيزدلم نظردادن مهم نيست هرچندوقتي اسمت را مي بينم
گل ازگلم مشكفه
فایقه
19 اردیبهشت 91 19:12
سلام..........
یادم نبودا.جدا یک سال گذشت
بارک الله چه جالب
خواهش میکنم شرمنده نفرمایید خواهر جان
لطفا هر وقت خوب شدم شیرینی یادتون نرود

حالا خداییش هر وقت به ایترنت سر بزنم امکان نداره سایت حسی نیام
البته این موضوع را عمو هم میدانند


سلام ابجي جان با سرماخوردگي چه مي كني ؟
بيبين چطور عمرما مگذره ؟
شيريني !!! به جاي شيريني بروكلاس ورزش كه فعلا دوهفته هه كه غايبي شيريني هم تا اطلاع ثانوي تعطيل
خوب كاري مي كني نه كه اصلا خبرهم نداريم ههههههه
حداقل اينجاازهم با خبر ميشيم هههههه
سلام محمدآقابرسون
سیاه چاله
21 اردیبهشت 91 14:52
الهی.تولد یک سالگی وبتون مبارک
خدارو شکر که خدا به دل شما انداخت که وب بزنین تا من شما رو پیدا کنم توی این دنیای مجازی

ممنون خانومم
ای جاننننننننننم حکیمه جون خداراشکرکه من هم تورا پیداکردم ههههههههه
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 0:40
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg


برشما مادردوست داشتنی هم مبارک باشه
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 0:41
چه جالب وبلاگتون يه روز از وبلاگمون بزرگتره
تولد وبلاگتون مبارك


من یه روز زودترمطلب گذاشتم پس وبلاگهامون همسال هستن تولد وبلاگ شماهم مبارک باشه صدسال به این سالها

مامان مهشید
22 اردیبهشت 91 16:56
هر چند الان دیر شده ولی تولد یکسالگی وبلاگتون مبارک باشه امیدوارم چند سال بعد که خاطراتتون رو مرور می کند خاطرات خوشتون زنده بشه


سلام مریم جان گلم
شما هروقت بیایی حرفات برام تازگی داره ممنون ازلطفت خانومم پاینده باشی وروزت مبارک
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:03
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی
روزت مبارک عزیزم . . .


ممنون هزاران بارچه متن قشنگي
روزتوهم مبارك دوست گلم
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:24
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم.


قربونت برم ازلطفت سرشارم كردي چه زيبا وپراحساس نوشتي خوش وخرم باشي روزتوهم مبارك دوست مهربونم
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:26
تولد آشیانه صورتی عشقت مبارک. ببخشید اگه با تاخیر میام. امیدوارم شیرین ترین لحظه ها رو پیش رو داشته باشه و اینجا ثبت کنی . دختر نازت رو می بوسم خوشحالم که دوست خوب و مهربون و با صفایی مث شما دارم


ممنون ممنون هزاربارشرمنده ام مي كني خواهرخوبم هروقت بيايي حرفات برام تازگي وانرژي داره منم خيلي خوشحالم كه توعزيزدل مهربون را دارم علي آقاي گلم را ببوسش
سیدمهدی
23 اردیبهشت 91 22:12
سلام مامان حسنی عزیز روزت مبارک


سلام ممنون ازاظهارلطفتون
*پرنیان*
23 اردیبهشت 91 22:48
عزیزم هم یک سالگی وبلاگت مبارک، هم روزت مبارک.......ایشالا که سالیان سال در کنار گل دختر و خانواده ات خوش و خرم و سعادتمند باشی


پرنيان جونم قربون محبتت روزتوهم مبارك خانومم همواره دلت خوش ولبت خندون باشه